En tanke om tangentbordet vid sms

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone En tanke om tangentbordet vid sms

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 60

Tycker det är rätt jobbigt att pricka rätt bokstav när man vill skriva något snabbt sms till något eftersom det är så litet tangentbord med nära till dom andra knapparna.

Hade varit grymt om man kunde vända på phonen och tangentbordet vänds till wide, men frågan är om det redan finns ute något program som fixar detta eller om det inte har kommit det än.

Vad tycker ni om detta?

iphone77
    Member
    Post count: 213

En grej jag har tänkt på är att jag ofta trycker fel på ‘o’ som istället blir ‘p’. Vore det inte trevligt om iPhonen tränades till att förstå att jag avser skriva ett o utifrån tryckposition och att jag suddar och korrigerar?

Kexan
    Member
    Post count: 49

rättstavningen brukar i 80% av fallen fatta va du skriver endå,, men dom 20% som blir fel är alltid lite irriterande 😛

Confuse
    Member
    Post count: 148

Tro mig, alla vill ha ett widescreentangentbord i sms 🙂 Och i alla inräknas även jag 😛

Andreasson
    Member
    Post count: 60

@confuse 9652 wrote:

Tro mig, alla vill ha ett widescreentangentbord i sms 🙂 Och i alla inräknas även jag 😛

Men man tänker ju att det borde inte va så svårt att fixa eftersom det funkar på safari

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Finns ju pennor att köpa till er som är dåliga att aima ^^

Bebbzor
    Member
    Post count: 51
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.