Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › En tredjedel av skärmen är grårandig!
-
AuthorPosts
-
På min Iphone så har en tredjedel av skärmen blivit grårandig och man ser inga apps och sånt på den högra sidan av skärmen. Touchen funkar däremot utan problem och man kan “klicka” på det som finns “bakom” den delen av skärmen som är grå, men man ser inte vad det är man klickar på.
Det är ganska jobbigt när man får sms eftersom man inte kan se vad man själv skriver eller vad det står i smset man fått.
är det någon som vet något man kan göra åt saken eller är det kört?
Finns det möjlighet för dig att ta kort på det? Och jag antar att du inte ha någon garanti kvar heller.
nej det är inge garanti på den, den är köpt från usa.
ska försökato kort men har ingen bra kamera….
Skitskumt.Om du är beredd att hosta upp en eller ett par tusingar så kanske anovo eller mumien kan hjälpa dig.
Adresser och telefon kan du säkert googla fram.Nja tror man får mer för pengarna om man köper ny, men jag får se…
Både ja och nej.en ny är alltid en ny,men att reparera den gamla kostar inte lika mycket.
Jag hade iofs antagligen köpt en ny,om den är sleten i övrigt också.det är min brors gamla och jag tror det är en den första varianten av Iphone 2g, så det är nog smartare att köpa ny.
Men jag undrar om det finns något som kan göra så att skärmen blir bättre utan att man lämnar in den..
något förslag på det? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.