Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › En unlock till 3.1.3 är påväg!
-
AuthorPosts
-
Hej, vänder mig främst till er stackare som av misstag uppdaterat till 3.1.3.
Enligt MuscleNerd så kommer ett unlock till era iPhones komma i sommar som de flesta förutspått. De tänker i samband med releasen av iPhone 4G släppa upplåsningen.Källa: iClarified
Jag läste hans twitter igår men tyvärr så säger det inte så mycket. De har ju tidigare sagt att de har upplåsning till BB 05.12.01 och att den kommer att releasas i framtiden. Hans senaste twitter säger väl samma sak igen utan att ge nån ungefärlig datum.
har väntat 5 månader 🙁 vill använda comviq
men det stog för 3gs , inte för 3g eller ?
de vill inte släppa den än för att apple inte skall hinna fylla igen de hålen. Det är vad jag läst tidigare iaf.
Goda nyheter! Enligt Musclenerd kommer 3.1.3/4.0 operatörs upplåsning att releasas denna månad.
Så när exakt kommer upplåsningen? har själv en 3.1.3 , 05.12.01 och skulle vilja använda Comviq på den
@habbohotel 67347 wrote:
kanske men problemet med 4.0 är att när man ringer 112 så säger dom i luren det är nu 3personer före dig i kön
uhhhhh? :rolleyes:
@habbohotel 67347 wrote:
kanske men problemet med 4.0 är att när man ringer 112 så säger dom i luren det är nu 3personer före dig i kön
Ah jag vet..
Ska nog inte uppdatera…Kommer upplåsningen 25 Juni elller 25 Juli? … blandar ihop månaderna och vet inte riktigt ^^
@freebo 67665 wrote:
Juni.
Hej, detta är första gången jag är medlem på ett forum haha. Men har haft så många frågor jag aldrig fått riktiga svar på från google förr, så tänkte varför inte ;).
Men är det helt 100% säker på att det kommer komma upplåsning till 3.1.3 (har 05.12.01 tror jag det är, har lagt undan mobilen för vart så arg för att jag inte kunde låsa upp den :confused:), för isåfall hur får man reda på det, här i forumet :D?
Snabba svar tack 🙂
Upplåsningen som alla väntar på kommer att vara för det baseband som följer med firmware 4.0. Vänta med att uppdatera till 4.0 tills vi här säger GO 🙂 för då finns det även en unlock tillgänglig.
Välkommen till forumens underbara värld!
@freebo 67949 wrote:
Upplåsningen som alla väntar på kommer att vara för det baseband som följer med firmware 4.0. Vänta med att uppdatera till 4.0 tills vi här säger GO 🙂 för då finns det även en unlock tillgänglig.
Välkommen till forumens underbara värld!
Okej, hehe tack 🙂 men när kommer det typ då? eller är det det som kommer nu nästa vecka 😮 :rolleyes:. Är det bara att uppdatera med itunes sen då eller när 4.0 kommer, :p? & kan man blanda jailbrak från tex spirit & blacksn0w (om det heter så, men det som låser upp) för vart gött trött på att inte kunna stänga av mobilen & starta om den när den låste sig om jag inte va hemma haha.. vet att det inte går nu, men du förstår vad jag menar, två helt olika grejer :)?
@freebo 67953 wrote:
Uppdatera inte förän du fått klartecken här, som jag sa… Om du kan blanda visar sig när 4.0 släpps den 21/6. Redsn0w kommer sannolikt att kunna JB 4.0 men vem som släpper unlocken får vi se – gissningsvis Dev-Team
okej, men kommer det skrivas i detta forumet då eller hur skall man få reda på att det släpps, som sagt ny här 🙂 hoppas ni har överseende
@valentine 67957 wrote:
okej, men kommer det skrivas i detta forumet då eller hur skall man få reda på att det släpps, som sagt ny här 🙂 hoppas ni har överseende
Besök oss ofta eller följ Musclenerd på Twitter, då får du informationen lika snabbt som alla andra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.