Enheten kan inte synkronisera

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Enheten kan inte synkronisera

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 40

Jag får felmeddelandet “Enheten “Musik”(Iphone), kan inte synkronisera den har nått maxgräns”. Vad menas med det? Försöker ladda in en 50minuters film.

Min Iphone hoppar in och ut genom USB skiten, den liksom restartas.. Får alltid ljudet så fort jag ska göra något.

haren
    Member
    Post count: 200

@foffee 3070 wrote:

Jag får felmeddelandet “Enheten “Musik”(Iphone), kan inte synkronisera den har nått maxgräns”. Vad menas med det? Försöker ladda in en 50minuters film.

Min Iphone hoppar in och ut genom USB skiten, den liksom restartas.. Får alltid ljudet så fort jag ska göra något.

Titta där nere där diskutrymme visas. Du har nog inte utrymme för att lägga över hela filen!

// h

Foffee
    Member

Det är ju fel, jag har ju 6,73gb kvar :S

Foffee
    Member
    haren
    Member
    Post count: 200

@foffee 3086 wrote:

Så här ser det ut: http://filer.rutten.se/221e6e83aedc685e578ab9b94a20c4e3.PNG

Du skrev tidigare maxgräns det där är maxtidsgräns. Det måste ha med att överföringen tar för lång tid eller nått.

Kanske finns någon inställning för det?

// h

Foffee
    Member

Så konstigt, och nu när jag försökte ladda ner NES så funkar inget på Installer heller..
    Itunes cpar, och jag började ladda filmen för 2sekunder sen började allt.. Bara jag som får sånt? Vad ska jag göra för att fixa?

Sebastian
    Member
    Post count: 34

@foffee 3097 wrote:

Så konstigt, och nu när jag försökte ladda ner NES så funkar inget på Installer heller..
    Itunes cpar, och jag började ladda filmen för 2sekunder sen började allt.. Bara jag som får sånt? Vad ska jag göra för att fixa?

Tänk på dina ordval. Vi vill att alla ska trivas här. Cerebral Pares är en allvarlig sjukdom som drabbar många. Vi vill inte håna en folkgrupp här.

När det gäller din fråga,
    posta en screen-shot på iTunes, vi vill se hur mycket utrymme har används.

Foffee
    Member

Bytte dator och då funkade allting.. Kanske för att datorn som är min har jag gjort saker på.. Ska rensa upp den när ja får tid..

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.