Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Enormt problem!!! Hjälp dirr
-
AuthorPosts
-
Ok, knappen på min iphone verkar gett upp, det går inte gå tillbaks till springboarden när man tex har gått in på sms eller samtal. det händer ingenting så ja tänkte testa starta om den.
min iphone är ju tillverkad efter en viss vecka så måste köra blackra1n varje gång man startar upp den(thetered heter de kanske? ^^).
jag gjorde detta och hela datorn kraschade. så nu startar varken min dator eller min iphone :/ tänkte det kanske går starta iphonen om ja laddar hem blackra1n på en annan dator och startar, men vill inte samma sak ska hända med datorn som ja sitter vid nu.hjälp behövs dirr!! måste ha telefonen idag! 🙂
Jag har inte hört talas om att Blackra1n orsakar att datorn krashar. Ladda ner blackra1n igen från blackweather och prova igen, det hade jag gjort iaf.
ah ska testa men morsan kommer bli sur som fan om de kraschar hennes dator me 😀
jaha testade köra blackra1n nu från en annan dator och när ja trycker make it ra1n så blir de: blackra1n.exe har slutat fungera :/
Har du iTunes 9.1 eller 9.1.1 installerad? I så fall kommer Blackra1n inte att fungera. Då måste du radera iTunes helt och hållet enligt instruktionerna i FAQ och installera iTunes 9.0.3 eller neråt.
har inte itunes alls på denna 😛 kanske därför 🙂
laddar hem de och testar 😛Som sagt ladda inte ner 9.1 eller 9.1.1. Ladda ner en äldre variant Old Version of iTunes Download – OldApps.com.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.