Error i jailbreak-quickpwn

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Error i jailbreak-quickpwn

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Tjenare,
    Jag har laddat ner allt som behövs till jailbreak, men då jag ska använda programet Quickpwn så får jag error.
    Man ska hålla in home & power knapparna, men efter jag gjort de och de börjar installera sig hänger de sig och jag får error. Efter de så måste jag göra en återställning för att över huvud taget kunna använda telefonen.. 😡
    Jag har QuickPwn22, och jag kör alltid iPhone1,2_2.2_5G77_Restore före som man ska.
    Iphonen har version 2.2.

snook
    Member
    Post count: 2190

@seltron 22919 wrote:

Tjenare,
    Jag har laddat ner allt som behövs till jailbreak, men då jag ska använda programet Quickpwn så får jag error.
    Man ska hålla in home & power knapparna, men efter jag gjort de och de börjar installera sig hänger de sig och jag får error. Efter de så måste jag göra en återställning för att över huvud taget kunna använda telefonen.. 😡
    Jag har QuickPwn22, och jag kör alltid iPhone1,2_2.2_5G77_Restore före som man ska.
    Iphonen har version 2.2.

Kör du mac eller pc?

snook
    Member
    Post count: 2190

@seltron 22919 wrote:

Tjenare,
    Iphonen har version 2.2.

Kör du mac eller pc?

SeltroN
    Member

PC (xp)

SeltroN
    Member

PC (xp)

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Pröva byta USB-uttag. Kan vara ett sånt fel.
    Andra fel: Har du det senaste quickpwn? Har du iTunes igång samtidigt?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

SeltroN
    Member

@mossarelli 22941 wrote:

Allt va rätt, men jag tror jag kan ha stängt av itunes.. Jag bytte USB-uttag också.. Det funkar iaf nu.. :laugh: Thx

SeltroN
    Member

@mossarelli 22941 wrote:

Allt va rätt, men jag tror jag kan ha stängt av itunes.. Jag bytte USB-uttag också.. Det funkar iaf nu.. :laugh: Thx

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.