Error: Package download failed!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Error: Package download failed!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 32

Hej på er.

Fick en iPhone för någon dag sedan, allt fungerade utmärkt tills nu då jag inte kan installera någonting från installern. Oavsett från vilken source jag ska installera ifrån, så står det “Package download failed”.

Har provat att starta om mobilen ett flertal gånger, har stängt av och satt på EDGE, samma med Wi-Fi. Nothing works..

Nå, någon som vet?

EDIT:
    Jag har försökt att adda om STE-sourcen, finns ju en tråd på 99.se men inget därifrån fungerar..

paino
    Member
    Post count: 104
    westgren
    Member
    Post count: 48

Sök innan du frågar. Detta är helt klart den vanligaste frågan på alla iphoneforum.

Flipper
    Member
    Post count: 47

vafan, det går inte att installera något, blir samma medelande.
    sen hade jag comunity sources installerad, så testade att avinstallera den och nu går det inte att installera igen..
    fandå.. kan någon hjälpa mig.

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@flipper 3280 wrote:

vafan, det går inte att installera något, blir samma medelande.
    sen hade jag comunity sources installerad, så testade att avinstallera den och nu går det inte att installera igen..
    fandå.. kan någon hjälpa mig.

Vilket program har du låst upp iPhonen med? Om du fortfarande har problem efter att ha läst guiden personen ovan länkade till så får du återställa telefonen och lås sedan upp med iLiberty+ istället. Ska fungera utmärkt efter det.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.