Ett förslag till forumet

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ett förslag till forumet

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 197

Skulle man inte kunna dela upp denna 3g-tråd i olika kategorier, typ “Program” / “Spel” / “Nytta” / “Hjälp” eller liknande? Skulle nog vara lättare att söka reda på info när det börjar bygga på trådar i forumet. Bara ett förslag. Keep up the good work, och till alla som inte kan hålla sig från att vara spydiga eller ful i munnen på forumet, läs reglerna en gång till. NETIKETT, tack.

Rodin
    Member
    Post count: 29

Bra förslag tycker jag =)
    Eller iaf att det delas upp i två delar, en som handlar om själva telefonen och en om abbonemang o liknande.

geezarn
    Member

@rodin 5716 wrote:

Bra förslag tycker jag =)
    Eller iaf att det delas upp i två delar, en som handlar om själva telefonen och en om abbonemang o liknande.

Jopp, abonnemang hade också kunnat vara en topic om man ska ha flera.

sitting
    Member
    Post count: 69

jo, tycker också att det låter som en bra ide. skulle ju ta typ 5 min att fixa det för admin ^^

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Har skapat två nya kategorier: Köpa iPhone / Operatörer & Abonnemang. I denna avdelningen är det meningen att snacka allmänt om själva telefonen iPhone 3G.

geezarn
    Member

@iPhoneinfo.se 5740 wrote:

Har skapat två nya kategorier: Köpa iPhone / Operatörer & Abonnemang. I denna avdelningen är det meningen att snacka allmänt om själva telefonen iPhone 3G.

Thanx admin! Klockrent… 🙂

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.