Ett jätte problem.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ett jätte problem.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Yo. Um, Jo.. Idag skulle jag sätta in musik till min iPhone, Då fick jag massor med ”iPhone updates” från Itunes osv.. Så jag tackade ja till dem sakerna ..
    Sen så när det är skolstart imorgon tänkte jag typ ja klart jag måste sätta in musik snabbt innan imorgon, Och sen så lät jag Itunes ladda ner låtarna till min mobil.. Så efter en haltimme eller så, Så såg jag Apple ikonen.. Och under äpplet var det ett : (_______) eller vad man ska kalla det för, Typ en sån sak som laddar klart.. Så det tog lite lång tid innan den (_____) saken blev full.. Sen så tog jag ut kablen ur min iPhone och så kunde jag inte göra något, Det står typ: ” Slide for emegency” med en (_______) sak , Och så finns oxå Itunes ikonen ochså, Och under Itunes ikonen finns det en liten bild av en kabel som pekar uppåt, typ: (iTunes ikonen)
    /
    |
    |
    Så ser det ut.. Och sen när jag sätter in kontakten till min iPhone så kommer det upp en text på iTunes som är så hära att detta sim kortet går inte att andvänd osv (Fast på Amerikanska).. Så alltså iTunes menar att jag måste ha ett Amerikanskt sim kort eller?! Asså jag vet inte vad jag ska göra, ”Aldrig i livet” att jag ska ha ett Amerikanskt sim kort.. :mad2: ..

Jag är en riktigt iPhone noob, Jag fick min pappas gamla iPhone för ungefär 1 dag sen eller så.. Så jag vet knappt något om iPhone.. Det e ingen iPhone 3G , Det är den klassiska.. Hoppas Ni kan svara på vad jag kan göra med min iPhone nu.. Ska jag antingen skita i den eller typ lämmna in den till någon mobil fixare?.. E ny på denna sidan, Så jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig.

-Inga hat kommentarer tack, Eller negativa kommentarer.-

-N3TiUZ.

bozz
    Member
    Post count: 1199
    Macys
    Member
    Post count: 114

Japp, eftersom du har en iPhone 2G å du uppdaterade så är det bara å jailbreaka å låsa upp så kan du använda den sen med svenska simkort. Uppdaterade du till 3.0 eller 3.0.1?
    Windows eller Mac?

Länkar en guide om hur man gör med Windows:
    iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

(nästan säker på att det e exakt samma sak om du har 3.0.1)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.