Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Ett stilrent billigt fodral. Var hitta?
-
AuthorPosts
-
Morsning korsning!
Jag har sökt men inte funnit de svar jag önskar så därför gör jag en tråd.
Jag söker snygga/enkla/bra/billiga fodral till min 3g.
Länka till fodral/sidor med bra urval, gärna billig frakt också.
Eller varför inte posta det ni använder ifall det skulle passa mig 🙂
Berätta gärna vart ni köpte det också 🙂peas out
/Wes
Grejen med trådar om skal å skydd är att det alltid är någon som säger :
“Det finns tusen trådar om det här, SÖK!!!”
Men det gör det egentligen inte eftersom ingen någonsin svarar på frågan.
Kan inte någon moderator låsa en tråd i 3g-avdelningen som heter “skal, skydd och cases” eller liknande, där iPhone-användare får visa upp riktiga bilder (tagna själv, inte produktbilder) och berätta var de köpt dom och för hur mycket pengar.Peace /Zike
@zike 28425 wrote:
Grejen med trådar om skal å skydd är att det alltid är någon som säger :
“Det finns tusen trådar om det här, SÖK!!!”
Men det gör det egentligen inte eftersom ingen någonsin svarar på frågan.
Kan inte någon moderator låsa en tråd i 3g-avdelningen som heter “skal, skydd och cases” eller liknande, där iPhone-användare får visa upp riktiga bilder (tagna själv, inte produktbilder) och berätta var de köpt dom och för hur mycket pengar.Peace /Zike
Precis, det tyckte jag var en bra idé!
En sticky med andra ord? 🙂
Jag klappade på ett spegelskärmskydd, köpt via tradera.se för 20 kronor, knallade in på Telias telebutik och köpte ett fodral av märket Belkin, väldigt nöjd med det.
Kostade 170 kr. Har en hård baksida i nylon och öppen framsida i läder. Kallas för “Ballistic Case”
@r_o_n 28437 wrote:
Jag klappade på ett spegelskärmskydd, köpt via tradera.se för 20 kronor, knallade in på Telias telebutik och köpte ett fodral av märket Belkin, väldigt nöjd med det.
Kostade 170 kr. Har en hård baksida i nylon och öppen framsida i läder. Kallas för “Ballistic Case”Såg väldigt bra ut! (Citerar inte bilder pga tidigare erfarenheter från annat forum :P)
Blir telefonen mycket “större” alltså är fodralet tjockt och bökigt?
@wester 28442 wrote:
Såg väldigt bra ut! (Citerar inte bilder pga tidigare erfarenheter från annat forum :P)
Blir telefonen mycket “större” alltså är fodralet tjockt och bökigt?
Belkin : Ballistic Case
Klumpig? Inte som en väska iaf. Följer formen ganska bra. Lätt att ta ur om man vill. Däremot så är det inte så tunnt så man kan använda en dockningsstaton.Har du en Telia telebutik i närheten så ingår denna i deras normala sortiment. De kanske har det inne så du kan kolla det själv irl.
Hittade inga mått på produkten, nämligen.
Jag beställde ett sådan här till min telefon är riktigt nöjd med det:
SENA CASES :: APPLE iPHONE 3G ULTRA SLIM POUCHAnvänder visserligen bara mitt fodral när jag åker hoj eller har den i en väska eller så. Den var billig och funkar kanon.
Läderfodral – iPhone eller Touch – iPod mp3 mp4 Tillbehör – Tillbehör | Tvspelsweb
Har tyvärr ingen bild,använder ett svartlackat plåtskal med clip på baksidan när jag behöver ordentligt skydd mot yttre våld.
Skalet är iofs rätt så klumpigt men skyddar mycket bra,särskilt om man trär på en vanlig genomskinlig plastpåse som extra dammskydd.
Detta skal säljs på telia (iaf i växjö),och är avsett att verkligen skydda luren utan att göra det besvärligt att använda den,eftersom skärmen,knapparna och kontakterna inte täcks.
Den blir c:a 4-5 mm större på bredd och höjd,och pga clipset på baksidan också tjockare.
Invändigt är det fodrat med något textilmaterial.
Enda problemet är att luren blir klumpig! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.