Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Få tillbaks raderat sms, hurdå?
-
AuthorPosts
-
Tjena
Jag hade ett viktigt nummer som jag smsade med. Men min lillebror valde att leka med telefonen och råkade radera detta sms och jag har inte användaren i min telefonbok. Finns det på något sätt man kan få tillbaka detta sms?
antingen om du sparat numrerna i Windowskontakter/iCal eller i värsta fall får du återställa iphonen till en gammal säkerhetskopia
edit: om du någon gång ringt numret så finns det i samtalshistoriken, sen kan du också kolla en gammal räkning..
@bozz 70382 wrote:
antingen om du sparat numrerna i Windowskontakter/iCal eller i värsta fall får du återställa iphonen till en gammal säkerhetskopia
edit: om du någon gång ringt numret så finns det i samtalshistoriken, sen kan du också kolla en gammal räkning..
Hos Telia kan man logga in på mina sidor och se vilka nummer man ringt till och jag tror till och med att man kan se sms man skickat till.
Comviq kanske har något liknande.
Jag får vända mig till operatören och prata med dem. Har bara smsat med detta nummer och därför har jag inget telefonnummer jag ringt eller blivit uppringd av.
Antar att det var en jävligt snygg brud därav trådskapandet 🙂
Kan ju säga så här;)
Om det nu är en tjej det handlar om så kommer hon antagligen ta kontakt med dig igenom om hon är intresserad, och undra varför du inte smsar.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.