Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › få ut bilder med ssh??
-
AuthorPosts
-
Jag tänkte hoppa på 2.2tåget.. men jag vill ha bilderna från min fån på en säker plats innan jag gör det..
Jag tänker inte maila bilderna då det är över 90meg..:eek: så jag försöker komma åt mappen där de ligger med ssh.. men jag kan inte finna vart de håller hus..
Finns det inget “civiliserat” sätt att få ut bilderna??
att köra “lightroom” O “FÖRA ÖVER FRÅN DEVICE” funkar inte längre..Hur ska man göra?? o hur kan man göra??:confused:
Ja fick till det med att sätta den så att den inte vill ha kod.. då fick jag upp den som “kamera” och kunde föra över bilderna..
MEN..vart ligger bilderna man tar?? (sökvägen i SSH)
Ja fick till det med att sätta den så att den inte vill ha kod.. då fick jag upp den som “kamera” och kunde föra över bilderna..
/private/var/mobile/Media/DCIM
Sen finns det fler mappar där (jag har 100APPLE för kamerabilder och 999APPLE för screenies)
Sen finns det fler mappar där (jag har 100APPLE för kamerabilder och 999APPLE för screenies)
Kör med progett diskaid i stället går mycket snabbare att tanka över usb 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.