Fabriks inställningar 3G – How To Guide Sökes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fabriks inställningar 3G – How To Guide Sökes

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 303

Som rubriken låter, söker ja en guide till att återställa en
    winpwnad (2.0.0.3 RC1) 3G iphone som den vore ny.

Har pillat med det lite själv fått det att funka, men har en del återstående frågetecken!!
    Har nämligen grejer kvar sen den var jailbreakad, som siffror på batteri indikatorn!??

mvh

jompao
    Member
    Post count: 456

@trigger_killer 8215 wrote:

Som rubriken låter, söker ja en guide till att återställa en
    winpwnad (2.0.0.3 RC1) 3G iphone som den vore ny.

Har pillat med det lite själv fått det att funka, men har en del återstående frågetecken!!
    Har nämligen grejer kvar sen den var jailbreakad, som siffror på batteri indikatorn!??

mvh

Jag bara installerade 2.0.1 uppdateringen, min var jailbreakad på samma sätt som din innan. Jailbreaket försvinner såklart.

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

@jompao 8220 wrote:

Jag bara installerade 2.0.1 uppdateringen, min var jailbreakad på samma sätt som din innan. Jailbreaket försvinner såklart.

okej,men efter min uppdate så försvann OP och all signal så jag gjorde en fabriks återställning, men grejen är vilken ipsw fil skall man peka på ? gjorde även en uppdate från säkerhets kopieringen efter (FABRIK ÅT).
    tror jag pekade på Custom ipsw som ja byggde för jailbreaket! Rätt/Fel?

Edit: Hur som helst är den helt återställd nu! Vet inte vad ja lyckades med första gången :rolleyes:

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.