Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Facebook app
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Är ganska ny med iphone och har installerat facebook appen.
För några dagar sen så lånade min kompis telefonen och loggade inte på facebook och efter det får jag upp hennes “brickor” också..
Har testat att ta bort appen och lagt in den igen med det verkade inte hjälpa.
Så jag undrar om någon vet varför det blir såhär?
/fisken
Halloj Fisken!
Jag gissar att hon “loggat ut” med Home knappen o helt sonika bara stängt appen, detta brukar jag också göra för att slippa logga in varje gång då jag är enda användaren på min iphone. För att logga ut hennes konto så klickar du dig till huvudmenyn i appen, där du har “News Feed” “Profile” “Friends” etc, uppe till höger där hittar du Logout. Efter detta så skall du få upp den vanliga login rutan så du kan få byta konto till ditt eget.
/Gagge
Jag var kanske inte helt tydlig i första inlägget.
Jag vet inte hur hon loggade ut, däremot så har ju jag loggat in på mitt konto efteråt och jag får mina push notifications som vanligt och om jag öppnar appen så kan jag kolla på dem.
Jag får däremot hennes push notifications också, och när jag trycker på dom så kommer jag bara till appens huvudmeny.
@fiskens 57677 wrote:
Jag var kanske inte helt tydlig i första inlägget.
Jag vet inte hur hon loggade ut, däremot så har ju jag loggat in på mitt konto efteråt och jag får mina push notifications som vanligt och om jag öppnar appen så kan jag kolla på dem.
Jag får däremot hennes push notifications också, och när jag trycker på dom så kommer jag bara till appens huvudmeny.
Tror inte det är hennes push notifications. Jag får en massa konstiga från människor jag inte har som vän, och på många olika språk osv. Måste vara en bugg.
Ja det är kanske en bugg.. men minst 2 stycken är från henne i alla fall. För jag har kollat hennes logg på datorn sen och det stämde med det jag fick som push.
Men tack för svaret iaf!Edit: Det är garanterat hennes push som jag får upp!
hej hej,
Jag har samma problem och vet inte hur jag ska bli av me de. Ha prövat å ta bort facebook appsen flera gånger men det fortsätter ändå. De senaste ja prövade va å logga in igen på kompisens facebook å logga ut igen å sen ta bort appsen å sen ladda hem den igen. Men vet inte om de funkar.
Hur blir man av me de.. Jätte störande plus att ja vill inte veta de. Konstigt nog så är de inte alla notiser som kommer upp utan bara några av dem. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.