Facebook – chatten

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Facebook – chatten

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 43

Fb chatten i fb appen verkar inte funka . Om jag inte har appen, chatten uppe så kan jag inte ta emot meddelanden, om jag öppnar appen så vibrerar den på en gång för att jag har fått ett nytt meddelande i chatten.
    Om jag sätter på screen öock så verkar det som att jag loggas ut ifrån chatten vilket jag inte vill.

Kan man fixa detta på ngt sätt er finns det en bättre fb app?
    Tack

joque
    Member
    Post count: 96

sätt på notiser för facebook

jag11
    Member
    Post count: 43

Den är redan på :/

SpArRoW
    Member
    Post count: 117

@jag11 88605 wrote:

Den är redan på :/

Har fan samma problem eller så är det ingen som svarade fast skrev till typ 20 pers och ingen svarade så tror inte min jävle funkar testa o ta bort o ladda ner igen

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@sparrow 88616 wrote:

Har fan samma problem eller så är det ingen som svarade fast skrev till typ 20 pers och ingen svarade så tror inte min jävle funkar testa o ta bort o ladda ner igen

Jag har en Iphone 4 och har samma problem, men det gäller inte bara Facebook appen, samma med tex MAIL appen, har notis på men jag får nästan aldrig veta om jag fått mail / Facebookmeddelanden eller dylikt.

kan hända telefonen piper till ibland och man ser man har fått mail / meddelande och sen visar det sig att det var ca 4-5timmar sen Mailet eller
    meddelandet hade skickats.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.