Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Facebook fel
-
AuthorPosts
-
När jag skriver från iphone till facebook visas inte “via iphone” på mina statusuppdateringar osv…. Vad är det för fel???
verkar fungera som det ska. kollade nyss
Använder du facebook-appen eller facebook via safari?
Nej jag har appen från itunes…. och det funkar inte. har laddat ner det tusen ggr om och om igen, men inget verkar fungera. sökt runt på nätet men hittar inget svar på varför det inte står “via iphone”
kan vara någon bugg kanske, men varför är det så viktigt med “via iphone” viktiga är väl att du kan posta det du vill?
ja det spelar egentligen ingen roll. Men retar mig bara på att det inte fungerar som det ska………….. Hur fixar man bugg??!
vet inte, du får väl hoppas på att det försvinner efter ett tag, kan vara facebook själv som gör det, kan vara appen.
Sök på google efter ditt problem finns nog fler än du som har problemet emma 🙂
Om du hittar vad felet är posta gärna här.
Men jag har sökt i en hel vecka tror jag…. och inte hittat något, det finns folk som upplevt det problemet också, men jag hittar ju inga svar… .:(
Pröva att återställa din IPhone inte för att det skulle hjälpa men man vet aldrig faktiskt.
och det har inga risker?
Testa låna din kompis iphone och logga in med din FB där, och posta ?
Glöm inte att logga ut bara, så du inte blir facerapad, haha.Går det då, då är det din lur som klyddar, annars är det din FB som klyddar 🙂
GL
// TwiZteD
jag återställde telefonen men det hände inget… ja bara det att mina kompisar har HTC mobiler. Så dem kan jag ju inte testa på heller.
Jag får väl hoppas min telefon reagerar snart då…. Tack för all hjälp 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.