Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Facebook for iPhone 3.0
-
AuthorPosts
-
För er som e ute mycke på Facebook kanske detta kommer bli något.
@Mr Fyhr 36685 wrote:
För er som e ute mycke på Facebook kanske detta kommer bli något.
Ser riktigt bra ut 🙂 hoppas den kommer snart.
Facebook for iPhone 3.0 har släpps och det är en otrolig skillnad nu.
riktigt snyggt gjord!
OBS! för er som inte kan uppdatera appen, ta bort den och ladda ner igen (fick jag göra)
Ja, vilken skillnad.. Gillar den skarpt. Synd bara att grupper inte finns med.
är det bara jag som inte kommit på hur man addar folk via appen?
@iPhoneinfo.se 41246 wrote:
Haha, nej, du är inte ensam. Har inte hittat det själv heller :confused:
haha man gör som vanligt ?! 😛
man söker på en person (se till att ni tryckt in fliken everyone och inte friends)
sen sökresultaten kommit upp trycker ni på den ni sökt efter, sen add friend 🙂
logiskt, är sjukt nöjd med appen alltså… dock gillar jag inte att man fortfarande inte kan se bilder i inboxen/sent messageHyffsat buggig ändå, iaf. för mig. Ser inte alla notiser på startsidan, och klockslag stämmer inte och ibland så hamnar dom random, alltså inte nyaste överst.
Kan man inte se om ens vänner blir vän med nån? Gick ju i förra versionen!
Läste att det kommer en v3.01 med buggfixar..
Tycker att den är väldigt trög och det finns en del buggar. Datumet på födelsedagar och klockslaget är helt fel. Ser fram emot en uppdatering med buggfixar.
Hittar inga direkta fel på V 3.01 och dom flesta som använder Facebook på sin iPhone måste väl tycka att denna är bättre än föregångaren.
Den är kanon! Men jag fattar inte varför man inte kan se när ens vänner får nya vänner och skriver på andras väggar??? Jag är ju nyfiken! 😀
Ser ni andra detta, eller är ni inte nyfikna av er?
@Mr Fyhr 41530 wrote:
V 3,02 är ute nu.
Nu är mitt facebook fullt av buggar. All text dras ihop och det är svarta ränder mitt i texten .. Hade inga problem innan jag installerade 3,02 ..
Prova avinstallera och sen installera igen.
Varför ser man inte när folk får nya vänner, komenterar andras inlägg mm?? Gick ju i förra! Skandal!
Jag stängde av mitt facebook konto för några månader sen så jag har inte så bra koll på FB applikationen. Idag så frågade min kompis mig om hur man raderar sin chat historik i applikationen men jag kunde inte hitta det. Är det verkligen omöjligt att radera sin chat historik?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.