Facebook och Ebuddy mess när jag ej är inloggad

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Facebook och Ebuddy mess när jag ej är inloggad

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 36

Hej.

Jag får titt som tätt massa konstiga meddelanden från min Facebook och Ebuddy applikation i min Iphone. Problemet är att jag inte är inloggad där ens. Står alltid något konstigt, ingen svenska direkt och inte från någon person som jag känner. Kommer ibland på nätterna.
    Nu hade jag 56 meddelanden över facebook ikonen, gick in i den och var ej inloggad ens.

Någon som har någon aning om detta?
    Har prövat uppdatera min Ebuddy men har ej hjälpt. Försökt stänga av push notifications i facebook men hjälper ej.

/Micke

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Om du sökt i forumet hade du sett att du inte är ensam. Avinstallera FB appen & gå ut i solen.

mickys
    Member
    Post count: 36

Tack för det trevliga svaret och tack så mkt för hjälpen.
    du kanske kan peka ut den tråd som har en lösning för jag kan inte hitta den och kan ej hitta en lösning på nätet heller.

Ser att några stycken här har exakt samma fel som jag men hittar ingen lösning.

🙁

carpe
    Member
    Post count: 904

@mickys 60313 wrote:

Tack för det trevliga svaret och tack så mkt för hjälpen.
    du kanske kan peka ut den tråd som har en lösning för jag kan inte hitta den och kan ej hitta en lösning på nätet heller.

Ser att några stycken här har exakt samma fel som jag men hittar ingen lösning.

🙁

Stäng av allt som har med push o göra…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.