Får aldrig confirmation letter från itunes store?!?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Får aldrig confirmation letter från itunes store?!?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 26

Hat väntat snart i en vecka på confirmation letter från itunes store utan att få det. Har “köpt” en gratis app och därmed kunnat registrera mig utan att ange kreditkortsnummer men jag får aldrig confirmation letter. Har gått in flera gånger och bett dom skicka ett nytt och även testat annan adress, men det har tyvärr aldrig anlänt? Är det såhär om man väljer “none” vid registrering och därmed ej anger kreditkortsnummer?
    Har någon haft liknande problem?
    Tacksam för svar!

/Hälsningar Tompa

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Hur många dagar har du väntat?
    Jag brukar få mitt kvitto efter 4 dagar. Men det kan vara för att du inte angivit något kreditkortsnummer som du slipper kvitton.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@mossarelli 37775 wrote:

Hur många dagar har du väntat?
    Jag brukar få mitt kvitto efter 4 dagar. Men det kan vara för att du inte angivit något kreditkortsnummer som du slipper kvitton.

Jag kan konstatera att det gör man inte 😉 Jag skulle prova om det gick att fixa ett gratis iTunes konto en gång, vilket funkade, men jag hade 2.* då, och då kunde man bara ha ett iTunes konto på varje iPhone, så det krockade med mitt andra. Iaf, jag fick då några kvitton från iTunes Store när jag testade 😛

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.