Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Får inte in några sources !!
-
AuthorPosts
-
Tjena.
Märkte igår att alla min sources var borta i Cydia, jag tänkte att det gör inget för jag ska ändå uppdatera till 4.3.1 och jailbreaka med redsnow, sagt och gjort men inte fan har det hjälpt, käll-listan är helt tom och jag lyckas inte lägga till några heller…får bara massa error på slutet och när man återgår till Cydia är listan helt tom..
Nån som har ett bra förslag på åtgärd ??!?!?!
Ska förtydliga mig, jag hade igår version 4.2.1 med greenpoison, då upptäckte jag att att alla sources var borta och att det inte gick att lägga till några.
Idag har uppdaterat telefonen med Itunes till 4.3.1 och sen JB med redsnow och har fortfarande samma problem att jag inte har några sources i cydia, inte ens bigboss och dom andra standardkällorna..
Snälla hjälp !!!!
Pallade inte vänta på svar, jag totalt återställde telefonen och gjorde om allt och då fungerad det.
Hej fluppen nu får du äntligen svar. Jo jag har även samma problem som du har och det är din repo i röd tex det är fel på. Alså biteyourapple.com Även jag har problem med en sources på samma sak som du fast min är touchdev som krånglar men jag har biteyourapple repon och den funkar för mig. Lösningen är att radera repon i ifile eller ssh sök bara på biteyourapple så kommer det upp 2st reposar i ifile radera dom och de kommer funka sedan. Observera att varje gång du uppdaterar cydia så måste du göra samma sak hela tiden då repon kommer tillbaka av sig själv av någon anledning. så När du tagit bort repona så kommer den funka du kommer få tillbaka alla repos och dina program i cydia då jag har samma problem som du har och för göra detta hela tiden.
Jag hade samma fel men kom över denna sida och följde guiden. Fungerar klockrent.
Jag använde mig av Iphone Explorer föra att ta bort filerna. Hoppas det hjälper för er.
http://modmyi.com/forums/redsn0w/758303-fix-4-3-1-http-1-1-404-not-found-errors-cydia.html
/Ballad
@ballad 90195 wrote:
Jag hade samma fel men kom över denna sida och följde guiden. Fungerar klockrent.
Jag använde mig av Iphone Explorer föra att ta bort filerna. Hoppas det hjälper för er.
[FIX] – 4.3.1 HTTP/1.1 404 Not Found Errors in Cydia
/Ballad
Tack men som sakt när jag raderar filerna så kommer dom tillbaka då man uppdaterar cydia nästa gång. Detta händer alla vad jag vet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.