Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Fast i DFU mode.
-
AuthorPosts
-
Tja! Skulle JB:a telefonen med Limerain, sen precis när jag tryckt på make it rain så kom jag på att jag inte hade sparat mitt gamla BB vilket jag inte ens hade behövt göra, så jag tröck på krysset och hela telefonen fastnade i DFU mode, så undrar hur man blir av med det och har kvar alla saker i telefonen..
Iphone 4 4.0.2 01.59.00
Gör på samma sätt som du hamnade i DFU-läge för att komma ur det: Sätt din iPhone/iPod Touch i DFU-läge | iMedia.nu
så, tack så mycket! har en annan fråga, nu när ja har fixat limera1n så har ja ikonen på telefonen sen när jag trycker på den och ska instalelra cydia så görs det men finns ingen cydia mapp…
@krinka 80652 wrote:
så, tack så mycket! har en annan fråga, nu när ja har fixat limera1n så har ja ikonen på telefonen sen när jag trycker på den och ska instalelra cydia så görs det men finns ingen cydia mapp…
Någon mapp ska det inte finnas, men en app skall finnas :).
Om du inte ser någon Cydia-ikon – Starta om telefonen så kommer du sedan att se den.Mvh
fan du är ett geni muffins 😮 jag skickar en kartong muffins till dig helt ärligt! skicka pm med din adress!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.