Fastnar vid uppstart efter uppdatering

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fastnar vid uppstart efter uppdatering

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 60

Hej uppdaterade min 2g igår till 2.2.1 och jailbreakade den och låste upp den efter men när den skulle reboota efter det så har den fastnat i läget med annanasen och kommer inte vidare.

Den lyckas inte få kontakt med itunes eftersom det inte startar upp klart så jag inte inte återställa den det ända jag kan göra är att stänga av den och när jag sätter på den igen så kommer den i samma läge någon som kan hjälpa mig

snook
    Member
    Post count: 2190

@andreasson 30932 wrote:

Hej uppdaterade min 2g igår till 2.2.1 och jailbreakade den och låste upp den efter men när den skulle reboota efter det så har den fastnat i läget med annanasen och kommer inte vidare.

Den lyckas inte få kontakt med itunes eftersom det inte startar upp klart så jag inte inte återställa den det ända jag kan göra är att stänga av den och när jag sätter på den igen så kommer den i samma läge någon som kan hjälpa mig

Kan du sätta den i dfu?

Koppla den till datorn.

Stäng av iphonen (om du kan).

Håll inne home+sleep i 10 sek.

Släpp sedan sleep och fortsätt att hålla home inne i 10 sek.

Släpp sedan home.

Nu ska det strax “ploppa till” i itunes om att en iphone har hittats i återställningsläge.

Återställ och jailbreaka om. A.k.a “Gör om gör rätt” 😀

Andreasson
    Member
    Post count: 60

tack tack 😀

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.