Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Fått 2st iphone 4 av telia!!
-
AuthorPosts
-
Det är så att jag beställde en iphone 4 dagen då den släpptes och den har jag då fått för 3 veckor sedan. Men när jag haft den i en vecka dök ett nytt ordernummer upp i ett sms, dä tänkte jag inte så mycke på det och tänkte att det säkert blivit något fel och att dom aldrig skulle skicka en till telefon. Men i morse så fick jag ett sms med ett kollinummer där den är skickad från telia.
Nu är bara frågan vad man ska göra. Kanske man ska vänta och se om telia hör av sig eller om man har tur och får en till telefon 🙂 Någon mer som fått två två telefoner?
kolla bara så du inte har 2avtal, om så är det bara att vänta o se om telia hör av sig ;P
Man kan väl inte få 2st avtal på samma nummer?
Var det inte någon på Flashback som fick 2 iphones för någon månad sedan också?
I hans fall så hade telia råkat skicka 2. Har du tur så har du väl fått det också.
Om du vill så kan jag skicka tillbaka en av dem till telia åt dig 😎Jag köpte min från en vän som var med om exakt samma sak som du 🙂
Sugen att sälja ?
I värsta fall kan telia kräva dig på 6350kr@iPhoneReservdelar.se 78294 wrote:
Sugen att sälja ?
I värsta fall kan telia kräva dig på 6350krAlternativt att ge bort till mig 😮
Får se vad jag ska göra, låter den ligga 1 månad i en låda sen kanske den blir till salu 🙂 Bara man inte får något bakslag om någon månad.
@jahaja 78256 wrote:
Det är så att jag beställde en iphone 4 dagen då den släpptes och den har jag då fått för 3 veckor sedan. Men när jag haft den i en vecka dök ett nytt ordernummer upp i ett sms, dä tänkte jag inte så mycke på det och tänkte att det säkert blivit något fel och att dom aldrig skulle skicka en till telefon. Men i morse så fick jag ett sms med ett kollinummer där den är skickad från telia.
Nu är bara frågan vad man ska göra. Kanske man ska vänta och se om telia hör av sig eller om man har tur och får en till telefon 🙂 Någon mer som fått två två telefoner?
Om den ligger på ett postställe är det inte ens lönt för dig att hämta ut den. Telia kan ju enkelt se om du har hämtat ut det eftersom sådant numera registreras. De kommer så fort de upptäcker detta kontakta dig och kräva telefon eller pengar av dig. Så har jag förstått det i allafall.
låter fint 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.