Front page › Forums › Övriga ämnen › Fejkskal till Iphone 3g?!
-
AuthorPosts
-
Tjenixen!!
Jag är då en nybliven ägare till en Iphone 3G. Stormförälskad! Men jag tänkte kolla av mer er veteraner, ni som kan det är med iPhone då jag anser mig själv vara lite utav nybörjare.
Jag var ute på nätet förra veckan och letade efter skydd/skal till min iPhone. Hamnade på en sida som heter iphonebutiken.se. Här fanns ju massor utav tillbehör och väldigt billigt. Eftersom telefonen var relatit dyr så tänkte jag: “Fan vá kul att tillbehören är lite billigare”. Jag beställde då ett rosa och ett rött skydd (baksidan som man klickar på). Fick mina varor idag i typ plastpåsar (!!), och dom ser ut som billiga marknadsfejk skal?
Har jag nu gått på en nit? Jag vill inte gå omkring i fejk på en telefon jag ändå har lagt ner 6000 kr på! Då ska det vara “rediga” grejor, som vi säger här nere i skåne! 😀
Hur ser jag att det är fejk? Ska plastpåsarna tala för sig själv eller? Trodde att Iphonebutiken.se var en seriös återförsäljare…Kan någon ge mig ngt svar?!? Snälla…
Tack på förhand…
-JenFinns väl varken “fake” eller “original” då det gäller skydd till iphone? Utan alla är väl eftermarknadsgjorda?
Menar du att vem som helst, vilket företag som helst kan tillverka iphoneskal? Det finns inget som heter lincens?
Jag säger Gucci. Det finns äkta gucci och det finns fejk. Hur är fallet med Iphoneskal?-Jen
Vilket företag som helst får tillverka iPhone-skal 😉 Om det däremot står en logotyp från ett dyrt märke på det, och det är billigt, då kan det kallas fake 😛
@mekke 37595 wrote:
Vilket företag som helst får tillverka iPhone-skal 😉 Om det däremot står en logotyp från ett dyrt märke på det, och det är billigt, då kan det kallas fake 😛
Jag var i bangkok på mbk för några dagar sen och köpte mig jätte många fejk belkin skal och sånt, kostade typ 10 kr st 😛
Jag kan rekomendera Välkommen in i skal-mans webbutik – Mobilskal m.m Fraktfritt! väldigt bra sida:)
iphonebutiken köper in från DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price – Site-Wide Free Shipping (Page 1) samt FocalPrice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082,PS2,Macbook Accessories etc., Så ska du köpa det du kallar fejk, billiga skräpskal så köp det där. Inte närheten av iPhonebutikens priser.
Ska du ha ordentliga prylar så får du köpa belkin och dyl.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.