Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › fel 3194
-
AuthorPosts
-
hej, kommer inte ihåg om jag hade 4.0 eller 4.0.1 men jag var iaf JB:ad och upplåst, nu är den fast i DFU läge och vill varken inte återställa till 4.0 eller 4.0.1, googlade lite o det säger att fel 3194 beror på att mjukvaran inte är signerad o blablablaa, frågan är, ska man återställa till 4.1 o bli av med upplåsningen, vänta på 4.2 eller finns det något sätt att återställa till 4.0 eller 4.0.1 igen 😀 ?
@qeudee 83026 wrote:
hej, kommer inte ihåg om jag hade 4.0 eller 4.0.1 men jag var iaf JB:ad och upplåst, nu är den fast i DFU läge och vill varken inte återställa till 4.0 eller 4.0.1, googlade lite o det säger att fel 3194 beror på att mjukvaran inte är signerad o blablablaa, frågan är, ska man återställa till 4.1 o bli av med upplåsningen, vänta på 4.2 eller finns det något sätt att återställa till 4.0 eller 4.0.1 igen 😀 ?
Har du SHSH-filer sparade för 4.0 eller 4.0.1 ?
Det måste du ha och peka om itunes verifieringsservrar till cydia för att kunna återställa till 4.0 & 4.0.1 då apple inte längre signerar dom.nej, har inte SHSH-filer, antar att det är omöjligt o återställa till 4.0 & 4.0.1 nu? men isåfall om ja ändå vill använda mobilen fram tills någon upplåsning kommer ut så skadar det inte o uppdatera till 4.1? ja menar vad har jag för val lixom..
@qeudee 83033 wrote:
nej, har inte SHSH-filer, antar att det är omöjligt o återställa till 4.0 & 4.0.1 nu? men isåfall om ja ändå vill använda mobilen fram tills någon upplåsning kommer ut så skadar det inte o uppdatera till 4.1? ja menar vad har jag för val lixom..
Då kan du ej köra in 4.0 eller 4.0.1 i dagsläget, om du inte har SHSH-filer.
Det skulle vara om du har en iPhone 3G isf. Men har du 3GS/iPhone4 så går det inte.Nej det skadar inte, om du orkar vänta tills upplåsning kommer för det firmware som finns med i 4.1 samt 4.2.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.