Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Fel meddelande 1015!!
-
AuthorPosts
-
Hejsan har problem med min iphone 3gs som jag försökte låsa upp genom att uppgradera till baseband 06.05.00. Jag gjorde det och jailbreakade den men sen funkade ej cydia så jag testade igen och nu är jag fast i recovery mode och kan ej återställa den..:(
Hur löser jag detta? Får upp felmeddelande 1015 när jag försöker återställa den med itunes
Du ska återställa 2 gånger i rad och få felmeddelande 1015. Det är helt normalt. Alltså, första gången du får 1015 så är det nåt fel, sen så testar du igen och kommer få 1015 igen, men då har det förra problemet redan fixats. Sök på google för mer info
@nimren 84308 wrote:
Du ska återställa 2 gånger i rad och få felmeddelande 1015. Det är helt normalt. Alltså, första gången du får 1015 så är det nåt fel, sen så testar du igen och kommer få 1015 igen, men då har det förra problemet redan fixats. Sök på google för mer info
Jaha? Och sen efter andra gången vad ska jag göra då? Måste lösa det helt och hållet inte bara fixa en del av det
Ladda ned TinyUmbrella. Och när du får felmeddelandet igen så öppnar du TinyUmbrella och trycker på “kick out of recovery” eller något liknande.
Sedan är det bara att ignorera felmeddelandet och iPhonen startas om.Hoppas det kan vara till någon hjälp.
@hohotomten 84331 wrote:
Ladda ned TinyUmbrella. Och när du får felmeddelandet igen så öppnar du TinyUmbrella och trycker på “kick out of recovery” eller något liknande.
Sedan är det bara att ignorera felmeddelandet och iPhonen startas om.Hoppas det kan vara till någon hjälp.
så jag ska köra med tinyumbrella efter felmeddelandet kommer upp och sen när tinyumbrella e klar ska jag återställa igen och skita i felmeddelandet som kommer?
@samme 84367 wrote:
så jag ska köra med tinyumbrella efter felmeddelandet kommer upp och sen när tinyumbrella e klar ska jag återställa igen och skita i felmeddelandet som kommer?
När väl telefonen har kommit så långt i formateringen att felmeddelandet kommer upp är hela installationen klar, den hänger sig i recoverymode och det är typ vad fel:1015 betyder.
Så när du kommit så långt då startar du tiny umbrella och klickar på “Exit Recovery” så kommer iphonen startas om och vara klar att användas!tjenare, ja följde allt de ni skrev, men den kommer tillbaka till samma sak igen
sladden och ituns på skärmen på iphonen, funkar ej
Kolla på Youtube det finns många bra förslag där!
YouTube – Fix iTunes Error 1604 1015 1600 1602 3194 on 3GS 3G iOS 4.0 __ CONFIRMED WORKING!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.