Filmer & TV-program i iPhone 4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Filmer & TV-program i iPhone 4

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 46

Mycket skumt fel… 🙁
    Plötsligt kan jag inte lÀngre se nÄgra Filmer/TV-program i min iPhone 4.

Filerna Àr rÀtt konv. SÄg pÄ ett serieavsnitt senast igÄr. Idag blir det varken bild eller ljud. Helt svart skÀrm. Enda sÀttet att fÄ igÄng telefon igen Àr genom att hÄlla in home+on/off-knapp (reset).

GĂ„r bra att se filmerna i Itunes. Allt annat fungerar bra pĂ„ telefon…
    Fattar inte vad som har hÀnt.

hugorosenlund
    Member
    Post count: 97

Hejsan!

TrÄkigt att detta hÀnder men behöver inte oroa oss.

Kan du koppla in telefonen och synca den och leta upp log-filerna.
    varje gÄng nÄgonting hÀnder, program som startas om eller nÄgot sÄ sparas en crashlog-fil om detta.

Har du en apple dator sÄ finns dom i biblioteket>log>crashreporter>mobiledevice
    Pc: “Open each folder in this order: “Users,” “AppData,” “Roaming,” “Apple computer,” “Logs,” “CrashReporter” and “MobileDevice.” Opening one will allow you access to the next.” Saxat frĂ„n eHOW.com

Att lÀsa dom hÀr Àr ganska svÄrt/omöjligt för en normal anvÀndare, men skicka ett meddelande med detta till mig sÄ kanske man kan lista ut om det Àr bara ipod/film biten som strular.

Första steget kan vara att ta ut filmerna frÄn Iphonen och skicka tillbaka dem igen.

I Itunesfönstret Kan du se att filmerna ligger pÄ iphonen?
    ikonen dÀr den visar allt innehÄll pÄ Din iPhonen.

Lycka till.

BruketFans
    Member
    Post count: 46

Har Ă€ntligen hittat “felet” !! 😀

Tweaket MultiMusicInfo var det som stĂ€llde till problemet 😼

[RELEASE] MultiMusicInfo – iPod touch Fans forum – iPad, iPhone, and iPod users

Uppdatering pÄ G för MultiMusicInfo

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.