Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Filmon! Gratis HD TV i din iPhone och iPad!
-
AuthorPosts
-
Filmon är en gratis streaming sajt för iPhone och iPad. Man kan även ladda ner programmet i en PC eller Mac och titta på grattis kanalerna.
Testa själva genom att klicka HÄR.
BTIG Research notes that “FilmOn is backed by billionaire Alki David, who believes he is legally operating within existing US copyright law and plans to spend heavily to win his legal battle with the networks.”
Via iClarifiedNice i bussen till bortamatcherna!
Uppdateras TV listan med nya kanaler eller är det bara dem som finns?Haha
Jag får upp två kanaler, Filthon XXX och Filthon XXX Latina, WTF?:laugh:
När man läser på deras sida verkar det som om man skulle behöva en prenumeration för att få detta att funka. Någon som vet vad man får mer då? Just nu får jag bara några få kananler men det kanske är så att det bara är det som visas just nu som man kan se, eller? Någon som vet mer?
Det vore ju nice om allt visades live så man kunde se amerikanska TV serier live men det känns lite för bra för att vara sant…
Det visas väl live, men vill du titta på tvserier live? för dom sänds på kvällen vid 8 tiden där, usa är 6+ timmar senare, vilket innebär att kl är då för dig 2 på natten?
“Läser in film…” Har det stått i många minuter nu, inte en kanal som funkar.
Surfar över wifi dessutomedit: inte konstigt kanske när jag tankade i maxfart på datorn samtidigt 😮
Nja, kanske inte live men de kanske går i repris. Dessutom om man kör detta på datorn så finns det ju program som kan spara ner streamat. Borde ju funka även här.
Jag tyckte när jag körde över wifi att det nästan gick hackigare än när jag inte körde över wifi…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.