Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Finns appen?
-
AuthorPosts
-
hejsan jag undrar om det finns någon app i cydia som kan hålla koll på de app jag vill att den ska göra. Jag menar att direkt appen har något nytt så ska jag få reda på det direkt. Detta är för att pressbyrån lägger upp chocklad en gång om dagen mellan klocka 12 till klockan 13 och det är bara 150st som ges ut vilken gör att när jag ska in i programet och kolla om dom har börjat ge ut så är det redan slut. Hoppas det finns sådant program. Tack för svar!
Programet ska alså medela direkt när något har ändrats i en viss app jag vill att den ska medela
ehm finns inte vad jag vet,
men vissa program har så kallade notiser
den skickar ut ett medelande till din hemskärm när en förändring eller något nytt finns.
dom flesta apps har det. fall pressbyrån inte har det så ville dom väl inte det.var ute i rätt tid för chockladen 😉
@pongo 85920 wrote:
ehm finns inte vad jag vet,
men vissa program har så kallade notiser
den skickar ut ett medelande till din hemskärm när en förändring eller något nytt finns.
dom flesta apps har det. fall pressbyrån inte har det så ville dom väl inte det.var ute i rätt tid för chockladen 😉
Tack det ska jag vara. Men Kirneh kanske kan göra en sån cydia tweek och lägg in den i hans sources 🙂 Konsligt att såna appar ej finns:) Problemet är att jag har lektion mellan 12 och 13
Är jag mer förvirrad än trådskaparen?
Choklad? App? Pressbyrån? Lektion?
Förmodar att trådskaparen inte är påverkad av alkohol eller annat drogrelaterat. 🙂Kan någon förklara på svenska, med sammanhang, vad detta rör sig om? 🙂
@r_o_n 85926 wrote:
Är jag mer förvirrad än trådskaparen?
Choklad? App? Pressbyrån? Lektion?
Förmodar att trådskaparen inte är påverkad av alkohol eller annat drogrelaterat. 🙂Kan någon förklara på svenska, med sammanhang, vad detta rör sig om? 🙂
Jo det är så här att pressbyrån har en egen app från appstore och där så ger dom ut chocklad mellan klockan 12 och 13 och det är bara 150st som ges ut. Det tar 5minuter innan alla 150 chockladen tar slut vilket gör att jag inte kanske hinner få en då det är mellan 12 och 13 vilket är svårt att veta när alla chocklad kåder kommer in. Därför undrade jag om det fanns någon cydia twek som kan säga till när pressbyrån har ändrats i appen
eftersom pressbyrån ej har notiser
@karin32 85938 wrote:
Jo det är så här att pressbyrån har en egen app från appstore och där så ger dom ut chocklad mellan klockan 12 och 13 och det är bara 150st som ges ut. Det tar 5minuter innan alla 150 chockladen tar slut vilket gör att jag inte kanske hinner få en då det är mellan 12 och 13 vilket är svårt att veta när alla chocklad kåder kommer in. Därför undrade jag om det fanns någon cydia twek som kan säga till när pressbyrån har ändrats i appen
eftersom pressbyrån ej har notiser
Ok, det förklarar en del, tack. 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.