Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Finns de unlock till 3gs nya jailbreak 4.1
-
AuthorPosts
-
Har en iphone 3gs 3.1.3 med firmware 05.12.01.
Man kan alltså jailbreaka den till 4.1 eller?
Finns det en unlock för iphone 3gs efter 4.1 jailbreak?den är låst till telia igentligen!
Vad jag förstått så uppdateras baseband när du uppdaterar till 4.1 vilket innebär att du inte kan låsa upp ditt operatörslås, du kan jailbreaka den men inte mer.
Någon får rätta mig om jag har fel här men jag har förstått det så.
du har rätt, har redan frågat det idag. muffins sa att det kommer snart, 🙂 haha gulligt namn btw xD
Precis, vänta att uppdatera om du är beroende av unlock.
Tack ^^
Det är bara att invänta tills en uppdatering av PwnageTool – så kan du behålla ditt baseband.
@mirre 80614 wrote:
Precis, vänta att uppdatera om du är beroende av unlock.
Tack ^^
lugnt (:
min mobil la av så dum-telia vart tvungen att återställa den så jag fick 4.1 och det nya bb :'( så jag kan inte använda min telefon förens det kommer ett unlock, hoppades på idag för det hade passat med 10/10/10 🙂tack så mycket..ska nog avvakta etttag till..ska testa gå in på telia o få den upplåst
aaa jaag vet men min kusin gick ditt o ville göra det dem sa inget dem ba tog den o fixa den fast han inte harhaftden i ett år..
har inte heller haft min i ett år men ska testa iallafallNär jag skulle låsa upp 3Gsen till min far så ringde jag telenor, det var en månad innan jag hade haft den i ett år, men dem sa bara åt mig att återkomma när den var ett år gammal så skulle jag få en kod, alla kanske inte är så jätte hårda med dem reglerna men telenor gick inte med på att låsa upp den en månad innan iaf. 😛
har det kommit en unlock till limerain?4.1?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.