Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Finns det något liknande spotify?
-
AuthorPosts
-
tjo
Finns det någon Jailbreak-app som är lik spotify? dvs streama musik.
Frågar pga att jag inte har råd med Spotify premium för tillfället. :rolleyes:Finns tjänster som gör att du kan streama datorns musik vid 3G till luren.
kan ni förklara mer? Datakostnader osv? Funkar det att streama med WiFi? 🙂
det är troligtvis alldeles för för dyrt att streama över mobilnätet. Tror det går att streama över wifi, kolla i appstore.
annars kan du ju ta en titt här också: http://www.pricerunner.se/ingamerfelkop/beloningar.html?noheader=1@bozz 46958 wrote:
det är troligtvis alldeles för för dyrt att streama över mobilnätet. Tror det går att streama över wifi, kolla i appstore.
annars kan du ju ta en titt här också: http://www.pricerunner.se/ingamerfelkop/beloningar.html?noheader=1Vad var det där för länk egentligen?
@utalker 46984 wrote:
Måste det vara bra recensioner eller kan man bara kraffsa ihop något halvdant? Eller rentav sno någon annans recension och byta ut lite ord och ändra meningar?
Är det så enkelt så har man ju unlimited premium:D
Jag smällde ihop 5st på 10-15min och fick mitt premium för nån vecka sen (det kommer alltid i början av månaden).
Tror man måste skriva dom hyfsat bra iaf. För jag skickade ett mail och frågade om man kunde se någonstanns hur många reccentioner man skrivit för det hade jag glömt (jag vet att jag var lite jobbig för dom 😛 ). Då svarade dem något i stil med “…nej, det kan du inte se…Vi kontrollerar alla recentioner i slutet av månaden och skickar sedan ut koden…” Så det låter ju som de kontrollerar lite iaf.@utalker 46984 wrote:
Måste det vara bra recensioner eller kan man bara kraffsa ihop något halvdant? Eller rentav sno någon annans recension och byta ut lite ord och ändra meningar?
Är det så enkelt så har man ju unlimited premium:D
Förstör inte detta genom att “kraffsa ihop” några recensioner. Då kommer de ju att ta bort erbjudandet.
Är övertygad om att detta går överstyr inom några månader. Folk kommer helt enkelt ösa in värdelösa recensioner för att få premium..
Det är lite synd.
@bozz 46996 wrote:
Jag smällde ihop 5st på 10-15min och fick mitt premium för nån vecka sen (det kommer alltid i början av månaden).
Tror man måste skriva dom hyfsat bra iaf. För jag skickade ett mail och frågade om man kunde se någonstanns hur många reccentioner man skrivit för det hade jag glömt (jag vet att jag var lite jobbig för dom 😛 ). Då svarade dem något i stil med “…nej, det kan du inte se…Vi kontrollerar alla recentioner i slutet av månaden och skickar sedan ut koden…” Så det låter ju som de kontrollerar lite iaf.Sådär ja! Nu har jag skrivit 6st recensioner. Men hur fungerar det här egentligen. Om jag skriver 10 recensioner den är månaden. “Sparas” då 5 av dem till nästa månad?
Delas alltid Spotify ut den 1a? Eller är det när de kontrollerat alla mina recensioner?@utalker 47102 wrote:
Sådär ja! Nu har jag skrivit 6st recensioner. Men hur fungerar det här egentligen. Om jag skriver 10 recensioner den är månaden. “Sparas” då 5 av dem till nästa månad?
Delas alltid Spotify ut den 1a? Eller är det när de kontrollerat alla mina recensioner?Ne, du måste skriva 5 nya varje månad, de sparas inte. Jag fick min kod runt 7 har jag för mig så det tar några dagar. Bara att vänta 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.