Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Finns det nån "sleep" funktion?
-
AuthorPosts
-
Hej.
Har haft min iPhone 3g nu i ca 3 veckor och det märker mer och mer att det finns en funktion jag saknar. När jag är iväg på jobb så ligger jag alltid och lyssnar på musik tills jag somnar och då är en “sleep” funktion kanon att ha.
Det sparar ju en hel del batteri, typ…..Finns det en redan som jag missat :confused: eller går det att få om man jailbreakar eller nåt?
// Alex
Välj Klocka och sen Timer. I fliken “När tiden går ut” väljer du “Sätt ipod i vila”.
Välj Klocka och sen Timer. I fliken “När tiden går ut” väljer du “Sätt ipod i vila”.
Fan vad nice! Antar att den stänger av iPoden då också, eller stänger den bara av skärmen? *orkar inte testa*:P
Fan vad nice! Antar att den stänger av iPoden då också, eller stänger den bara av skärmen? *orkar inte testa*:P
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.