Firmware 2.1 till iPhone på fredag!

Front page Forums iPhone i Sverige Nyheter Firmware 2.1 till iPhone på fredag!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1973

Nu har firmware 2.1 blivit utannonserat och kommer bli tillgängligt för nerladdning via iTunes på fredag.Förbättringar i firmware 2.1:Många buggfixar (fixar bland annat programkrascher m.m)Bättre batteritidFärre tappade samtalSnabbare backupAllmäna prestandaförbättringar (snabbare system och menyer)“Detta är en stor uppdatering. Den fixar massor av buggar, färre tappade samtal, stor förbättring av batteritiden, inga kraschande program. Snabbare Backuper.Några […]

Diskutera om det på startsidan…

Heenke
    Member
    Post count: 53

Inte lite onödigt och skriva det i typ alla trådar?

Confuse
    Member
    Post count: 148

Inte lite onödigt att skriva något fast inte ge understöd för det du säger? Har inte sett ngn annan tråd om detta ..? Dessutom så läggs nyheter in i forumet för att folk som t.ex. mig som bara kollar forumet ska få reda på intressanta artiklar 🙂

Heenke
    Member

Okej, fel av mig. Det är väl bra då:). Anledningen var att jag precis hade varit inne och läst nyheten på startsidan samt skrivit i diskussionstråden för firmware 2.1 i forumet 10 s tidigare. Sorry.

Jättebra med en nyhetsdel i forumet. 😀 Big up!

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Den är automatiserad, så när ett inlägg skrivs på startsidan så poppar den upp här direkt 🙂

Heenke
    Member

Coolt 😉

Confuse
    Member
    Post count: 148

Fint, bra jobbat 🙂

Och ursäkta om mitt tidigare inlägg blev lite argt ^^ Men nu ska vi inte gå off-topic xD

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.