Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Flytta bilder till Iphone
-
AuthorPosts
-
Hej,
Försöker flytta bilder från dator till Iphone och det funkar… Men nu undrar jag varför jag får mappar och något som heter bildbibliotek… Vill inte ha bildbibliotek, bara mappar…
Någon som vet hur jag slipper bildbibliotek?
Tack!
// Pillenillan
Jag vet inte ifall det går , det ända jag kan tänka mig är ju att man går in i pogrammet WinSCP och ändrar om det manuellt men jag orkar inte hämta iphonen och prova just nu xP
Tusen tack ändå…. 🙂
@pillenillan 1668 wrote:
Hej,
Försöker flytta bilder från dator till Iphone och det funkar… Men nu undrar jag varför jag får mappar och något som heter bildbibliotek… Vill inte ha bildbibliotek, bara mappar…
Någon som vet hur jag slipper bildbibliotek?
Tack!
// Pillenillan
För att de flesta människor som har flera mappar ofta vill kunna titta på alla bilder i ett bildspel, blandat kanske. Det går inte annars. Men om du tror att det ligger dubbla bilder i din lur så har du fel.
Ännu ett frågetecken är utsuddat… Tack jumpcut!
Jag har en fråga angående hur man lägger upp bilderna, har försökt både via iTunes och mappen som öppnas i “Den här datorn”.
Det fungerar ej att flytta över fler än en mapp bilder från datorn till iPhone via iTunes, och inte alls via mappen på datorn. Vad gör jag för fel?
Dessutom så hamnar alla bilder under Bildbibliotek, hur döper man om den mappen?Dessutom, hur tar man bort ringsignaler man lagt in?
@agge_87 2689 wrote:
Jag har en fråga angående hur man lägger upp bilderna, har försökt både via iTunes och mappen som öppnas i “Den här datorn”.
Det fungerar ej att flytta över fler än en mapp bilder från datorn till iPhone via iTunes, och inte alls via mappen på datorn. Vad gör jag för fel?
Dessutom så hamnar alla bilder under Bildbibliotek, hur döper man om den mappen?Dessutom, hur tar man bort ringsignaler man lagt in?
Du kan inte döpa om mappen Bildbibliotek, det är en samlings mapp för alla bilder. Du får skapa undermappar i en mapp och synka mappen. Då får du det indelat i olika mappar.
Om du har iphonen ikopplad och i iTunes klickar ur så den inte synkar ringsignaler. Då kommer frågan upp om den skall tabort alla ringsignalerna i iPhonen.
// h
Petar upp den här tråden igen.
Bilbibliotek, hittar ingen sådan mapp i dagens itunes, eller på iphonen….
Hur får man över bilder? Jag vill lägga in bilder på mina kontakterjag får en mapp för varje mapp jag synkar så att säga, men så får jag även ett “biliotek” där alla bilder ligger, men jag kan kolla på vilket galleri jag vill, inte bara bilblioteket.
dock kan jag inte radera enskilda bilder i mapparna, det är skumt.
Går det på något sätt att döpa om bilder som ligger i iPhone? Utan att döpa om dem i datorn först. Tänker främst på de man tar själv med kameran.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.