Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Flytta låtar till ipoden
-
AuthorPosts
-
Hej. en kompis skickade en låt till mig via ibluenova och nu är den på var/mobile/download. men jag vill få in den i ipoden bland mina andra musiker
Vilket program ska jag använda?? pwntunes funkar tror jag men den kostar ju 12$. och sen vill jag kunna radera en musik från ipoden utan att behöver göra det med usb till datorn med itunes.
tack för eran hjälp:)
har okså undrat över det?
aa jag med?
har okså undrat över de???
ingen freebo som svarar????
får man aldrig svar nu för tidèn??
Tjenare. Jo jag laddade ner pwntunes nu från cydia. och iphonen gick att starta efter några omstartningar? men var hittar jag mappen som låtarna ska in i jag hittar inte download/media/mymusik.
@habbohotel 65237 wrote:
Tjenare. Jo jag laddade ner pwntunes nu från cydia. och iphonen gick att starta efter några omstartningar? men var hittar jag mappen som låtarna ska in i jag hittar inte download/media/mymusik.
Prova att först lägga in några låtar genom datorn och se om den synkas korrekt. När du kopplar iphone till datorn ska du kunna få access till My music mappen, får du inte det så innebär det att den inte har installerats korrekt.
PwnTunes – iPhone Drag&Drop Music Import without iTunes – Home
1000tack skall försöka:)
Jag använder MewSeek du lägger in din musikfil i någon download mapp och sen hamnar den i ipoden
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.