Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Fodral till iPhone
-
AuthorPosts
-
Jag är helt besatt av detta fodral: iPhone 3G Silicone Taske – Black / Red – Belkin
Men jag vill inte köpa det från det företaget. Jag har letat som en galning för att hitta den på något annat ställe men utan resultat. Så nu undrar jag om någon annan kanske gjort det?
Kan man ha skärmskydd också om man har den typen av skal?
Har läst runt på andra trådar om iPhone fodral men för tillfället snurrar det bara i huvudet. Skulle bli glad om någon kunde övertyga mig med något fodral/skydd.
Mvh VIFD(vilse i fodraldjungeln)
Belkin Silicone Sleeve Skyddshölje. Tror att det ändå går att beställa även om det är en business site. Välj bara ”Till Kassan” istället för att bli kund.
Belkin Silicone Sleeve Skyddshölje. Tror att det ändå går att beställa även om det är en business site. Välj bara ”Till Kassan” istället för att bli kund.
det finns även på appel store nu
det finns även på appel store nu
Elgiganten! Köpte ett likadant där 😀 Det är skitbra 😛
Elgiganten! Köpte ett likadant där 😀 Det är skitbra 😛
Har ett som jag gärna säljer så fort jag får min SGP skal… (som nytt, har bara haft det på någon vecka)
Ja, det går att ha skyddsfilm också.
Har ett som jag gärna säljer så fort jag får min SGP skal… (som nytt, har bara haft det på någon vecka)
Ja, det går att ha skyddsfilm också.
ClearScreen-överdrag ingår = ?
Är detta som en skyddsfil?
Fungerar det bra?
Fungerar det bra?
@Red Eagle 22366 wrote:
Fungerar det bra?
funkar mycket bra 🙂 ganska enkelt att sätta på 😉
@Red Eagle 22366 wrote:
Fungerar det bra?
funkar mycket bra 🙂 ganska enkelt att sätta på 😉
@Red Eagle 22366 wrote:
Fungerar det bra?
Den täcker bara själva rutan, inte allt runt om på framsidan. Jag satte på en Digicover film i stället, den täcker hela framsidan och har hål för högtalare och knappen. Klart bättre än den som Belkin skickar med.
@Red Eagle 22366 wrote:
Fungerar det bra?
Den täcker bara själva rutan, inte allt runt om på framsidan. Jag satte på en Digicover film i stället, den täcker hela framsidan och har hål för högtalare och knappen. Klart bättre än den som Belkin skickar med.
Mitt är till salu för 120kr inkl frakt… (inte för att det är dåligt, tycker det är fult)
Mitt är till salu för 120kr inkl frakt… (inte för att det är dåligt, tycker det är fult)
@Äppelphone 22451 wrote:
hur mycket kostade det? finns inte på deras hemmsida 😮
Kostade 199 kr 😛 det verkar vara lite begränsat sortiment, för första elgiganten butikn vi var i hade den inte 🙂
@Äppelphone 22451 wrote:
hur mycket kostade det? finns inte på deras hemmsida 😮
Kostade 199 kr 😛 det verkar vara lite begränsat sortiment, för första elgiganten butikn vi var i hade den inte 🙂
aja, som sagt har ja redan köpt ett från apple.se
@Äppelphone 22482 wrote:
Kostade 199 kr? 😛
@Äppelphone 22482 wrote:
Kostade 199 kr? 😛
Media markt brukar väl ha en del till iPhone vad jag vet.
Media markt brukar väl ha en del till iPhone vad jag vet.
Köpte till slut fodralet från apple store!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.