Fönster storlek Operatörsnamn

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Fönster storlek Operatörsnamn

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 17

Hur ändrar man fönster storlek på Operatörsnamn? Just nu står det “S CO…” Skulle vilja se hela “S COMVIQ” Iphone 3G 3,0

Tack på förhand

pz007
    Member

Det verkar som att en hel del personer har samma problem av 47 som har läst inlägget ingen som har svar eller?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Om din iphone är jailbreakad så kan du installera FakeCarrier från Cydia, då kan du ändra din operatörlogo till vad du vill.

pz007
    Member

@ponyboy 41137 wrote:

Om din iphone är jailbreakad så kan du installera FakeCarrier från Cydia, då kan du ändra din operatörlogo till vad du vill.

Ja den är jailbreakad, mitt mål är inte att ändra namnet till något speciellt bara vill kunna se hela namnet och inte bara ”S CO…” som det är nu. Undrar om detta är möjligt, om ja hur?

Tack för ditt svar

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Testade själv nyss men det verkar inte och få hela namnet S COMVIQ. Det som funkade var är att med hjälp av FakeCarrier skriva COMVIQ utan ett S i början och då fick den plats. Hoppas det hjälper.

pz007
    Member

@ponyboy 41147 wrote:

Testade själv nyss men det verkar inte och få hela namnet S COMVIQ. Det som funkade var är att med hjälp av FakeCarrier skriva COMVIQ utan ett S i början och då fick den plats. Hoppas det hjälper.

Ja det stämmer, det händer precis samma sak hos mig också. Gick och ändra till COMVIQ och det räcker för mig . Tack för hjälpen.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.