Föra över kontakter från sim? Simport/isim fungerar inte.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Föra över kontakter från sim? Simport/isim fungerar inte.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 197

Hej. Vill föra över kontakter från mitt sim till min iphone 3G (2.2). Har följt massa guider för att få hem simport, Import contacts from your SIM to iPhone (finally!!) | iLikeMyiPhone

, men jag hittar aldrig applikationen simport. Någon som vet vad jag ska göra?

Tacksam för all hjälp!

Kungen
    Member
    Post count: 985

Du har aldrig testat den stora knappen där det står ”importera simkontakter” under inställningar? Inte för att jag vet vad simport/isim är (eller vad det är till för, man kan ju importera kontakter från simet endå) men förutsätter att det är ngt specialprogram 😛

[ATTACH]233[/ATTACH]

Kungen
    Member
    Post count: 985

Du har aldrig testat den stora knappen där det står ”importera simkontakter” under inställningar? Inte för att jag vet vad simport/isim är (eller vad det är till för, man kan ju importera kontakter från simet endå) men förutsätter att det är ngt specialprogram 😛

[ATTACH]233[/ATTACH]

phoenix91
    Member

@kungen 21965 wrote:

[ATTACH]233[/ATTACH]

hittade knappen efter att jag gjort tråden hehe, men den fungerade ändå inte 🙁

körde över dom med min gamla telefon..

phoenix91
    Member

@kungen 21965 wrote:

[ATTACH]233[/ATTACH]

hittade knappen efter att jag gjort tråden hehe, men den fungerade ändå inte 🙁

körde över dom med min gamla telefon..

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.