Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › föra över låtar från telefon till telefon
-
AuthorPosts
-
hej
jag har en iphone 3g, dom musiken som finns i iphone 3g vill jag föra över till iphone 4 hur gör man de jag har syncat o allt men får inte musikerna hur gör man det kan nån hjälpa mig nåt enkelt:D
Går inte om telefonen inte är jailbreakad.
Är det bara musiken som du ska föra över?
Svårt att svara på, det är tex lätt för mig att byta till en annan iphone, då jag har allt syncat i dator. vill jag gå över till en ny så kan jag synca in samma profil och börja köra med den. då får jag med allt då allt som var på den andra eftersom det finns i itunes.@trub 82566 wrote:
Är det bara musiken som du ska föra över?
Svårt att svara på, det är tex lätt för mig att byta till en annan iphone, då jag har allt syncat i dator. vill jag gå över till en ny så kan jag synca in samma profil och börja köra med den. då får jag med allt då allt som var på den andra eftersom det finns i itunes.hur synvar man då??
Synkronisera iPad, iPhone eller iPod touch med iTunes
hinner inte göra mer utförtligt svar nu, men man tycker att om du har 2 iphones redan bör veta hur man gör det?De jag undrar är att ska man inte bara trycka på högra nedre hörnet på syncka räcker det inte eller???
denna guide visare exakt hur man gör, från gamla till nya steg för steg.
Så för du över SMS och bilder vid byte av iPhone | OmTeknik.sejag har föröskt det går inte en bra förklaring snälla hjälp måste fixa det idag
en fråga till hur ska jag lägga mina låtar till bibliotek i itunes snälla hjälp
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.