Föra över musik från iTunes till iPhone och tvärt om

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Föra över musik från iTunes till iPhone och tvärt om

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

Jag vill föra över min köpta musik från iPhonen till iTunes och nerladdad musik från iTunes till iPhonen? :confused:

Jag behöver även hjälp med att föra över mina kontakter till MobileMe?

Tacksam för svar 🙂

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Högerklicka på telefon-ikonen i listan till vänster i iTunes och välj “överför inköp”

Vera
    Member

Jo, det testade jag, men det enda som förs över är en tv.nu-app?

Freebo
    Member

Ja men du måste ju markera att du vill föra över musik… ange vilka skivor/vilka låtar som skall synkroniseras

Vera
    Member

Jag låter säkert som en idiot, men det är just denna biten som jag inte förstår? HUR markerar jag låtarna/skivorna?
    Om jag väljer “synkronisera musik” i iTunes under fliken “Musik”, måste jag godkänna att all musik i iPhonen kommer ersättas med musiken i iTunes, och det vill jag alltså inte, då det bara ligger två låtar i iTunes.

Om jag ska markera i telefonen, hittar jag inte hur/vart jag gör det :-/

Freebo
    Member

@vera 62925 wrote:

Jag låter säkert som en idiot, men det är just denna biten som jag inte förstår? HUR markerar jag låtarna/skivorna?
    Om jag väljer “synkronisera musik” i iTunes under fliken “Musik”, måste jag godkänna att all musik i iPhonen kommer ersättas med musiken i iTunes, och det vill jag alltså inte, då det bara ligger två låtar i iTunes.

Om jag ska markera i telefonen, hittar jag inte hur/vart jag gör det :-/

Du kan inte föra över musik från iPhone till dator, inte utan jailbreak

Vera
    Member

Hm.. Ok, då får jag läsa på om jailbreak 🙂
    Tack för svar!

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

Finns nå program som heter sharepod som fixa dedär, ponyboy länkade från en annan tråd minns jag.
    Inte helt säker om den fungerar utan jailbreak eller om den integrar musiken med itunes på nått s’ätt.

Lilian
    Member
    Post count: 2

Jag formaterade min hårdisk eftersom att den pajade och nu är allt borta på min itunes musik,bilder,appar och alla mina 1000 låtar och det känns jävligt onödigt att behöva ladda ner alla mina låtar igen.
    Men jag har hört att man kan ladda ner något program som gör att man kan överföra låtar från iphone till itunes,vet någon vilket program det är? (jag har windows btw)

Tråd flyttad /Ponyboy

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Här kan du ladda ner ett program för det 🙂
    iPhone to PC, copy transfer songs music videos from iPhone to PC

Hoppas att det funkar

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331
    Lilian
    Member
    Post count: 2

men på den där hemsidan måste man betala eller? för när jag öppnar programmet så stor att det min iphone inte är connected fast den är det? :S

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.