Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Force Unleashed Spel
-
AuthorPosts
-
Tänkte kolla om några fler köpt force unleashed till er iphone än? Köpte det idag och måste säga att det är riktigt skoj! Smart byggt med prerendered bakgrunder så dom kan lägga krutet på modellerna, bra gameplay!
första gången jag tagit fram telefonen när jag har tid över för att spela 🙂
va tycker ni andra?
visste inte änns att det fanns ^^ det får man kolla in 🙂
ett spel du borde testa är Spore 🙂
här är min egen film på spore:
YouTube – Spore: Origins – for the IphoneEDIT: har kollat in Force Unleashed på youtube nu ^^ verkar riktigt ballt faktiskt – Grafiken påminner lite om Resident Evil på Playstation 1 😮
När vi väll ändå börjat tipsa om spel…
Jag har testat ett stort gäng spel, här kommer mina favoriter:
Enigmo 45 kr.
Real Football 09 75 kr.
Spore 75 kr.
Asphalt 4 Elite Racing 75 kr.
Critter Crunch 55 kr.
X-Plane 9 75 kr.@rotkiv 12211 wrote:
När vi väll ändå börjat tipsa om spel…
Jag har testat ett stort gäng spel, här kommer mina favoriter:
Enigmo 45 kr.
Real Football 09 75 kr.
Spore 75 kr.
Asphalt 4 Elite Racing 75 kr.
Critter Crunch 55 kr.
X-Plane 9 75 kr.ja Asphalt 4 Elite Racing har jag med testat, bra spel med bra kontroller 😮
Ja du jag håller inte med ang force unleashed, extremt långsamt och tråkigt spel.
Jag gav det en tvåa.
Jag har samma spel på psp och iom att iphonen har bättre prestanda på alla plan utom fysiska knappar och spakar så hade jag förväntat mig MYCKET mer än den fula grafiken och tråkiga sättet att spela det på.
Jag rekommenderar dock samma spel men på PsP.hur är X-plane? Har vart sugen på de men inte riktigt vågat. Samma med Real Football, nått o ha? Såg någon jämnförelse med tidigare fifa spel typ, stämmer det?
@kexan 12322 wrote:
hur är X-plane? Har vart sugen på de men inte riktigt vågat. Samma med Real Football, nått o ha? Såg någon jämnförelse med tidigare fifa spel typ, stämmer det?
Real football är verkligen värd 75 kr!!! hur kul som helst å man kan göra mkt, vet inte om du har testat n-gage fifa-08 å då är RB 10 gågner bättre! mkt mer man kan göra å snyggare osv! men x-plane har jag inte testat
nu har jag testat Force Unleashed, var väll sådär, ganska coolt, men ändå lite drygt. :P;)
jag har X-Plane, det är ett skit coolt spel, men den har ingen större nytta då man bara kan åka runt. Men det visar verkligen vilken kapacitet iPhone har. Vem vet, man kan ju bygga vidare på det och göra till ngt sorts flygplans krigsspel, eller varför inte lägga in Google-Maps så man kan köra över sitt hus?
Det är inget som underhåller en i flera timmar, men helt klart coolt…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.