Fördröjt mail-ljud och vibration

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fördröjt mail-ljud och vibration

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej! För några dagar sen slutade min iphone 3GS att ge ifrån sig standardljudet med tillhörande vibration när jag tagit emot epost. Direkt. Det kom istället någon minut senare, oftast efter att jag låst den och satt den i fickan, varpå jag tagit upp den i tron att det kommit mer. Vad kan det bero på? Ljudet när man skickar epost fungerar korrekt, det är bara vid mottagandet. Nu till exempel lät och vibrerade den, efter att jag tagit emot mail precis innan jag började skriva detta. Jag har inställt på manuell hämtning.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Villket mail konto har du
    Stämmer klockinställningar mailkontot / telefonen

Stuwik
    Member

Jag använder Gmail. Var kan jag se klockinställningen för mailkontot? Min iphone är ställd manuellt eftersom den automatiska klockan inte ändrade till normaltid när det var dags att ställa bak klockan. Kan ju pröva ändra till automatisk och se vad som händer.

Stuwik
    Member

Haha! Det löste sig! Tack för tipset! ^_^ Hade helt glömt bort att den var ställd manuellt, och nu var det åtgärdat också, så den håller sig på rätt tid. Tack än en gång!

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Ibland är det enklare än vad man tror

Stuwik
    Member

Det hände igen, men jag upptäckte felet. Det låg ett annat mailkonto sen tidigare, från one.com, som hade en felaktig inställning. När jag inaktiverade det löste sig problemet. Men jag fick i alla fall automatisk tid på telefonen! Haha. 🙂 Ha en bra dag!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.