Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Formaterad dator, vill synka iphone men behålla innehållet på den
-
AuthorPosts
-
Har formaterat datorn efter den strulat. Har en 3gs som är jailbreakad. Nu får jag ju installera itunes på nytt. Finns det något sätt att synka telefonen mot datorn så allt innehåll på telefonen kommer in i itunes istället för att mitt tomma itunes ersätter alla appar mm jag har på telefonen? Vill alltså kunda synka telefonen så ja kan lägga in ny musik men vill ändå behålla alla mina appar jag har på telefonen, hur gör jag?
– gå in på itunes
– autentisera datorn i iTunes
– högerklicka på din iphone.
– överför inköp@pongo 61955 wrote:
– gå in på itunes
– autentisera datorn i iTunes
– högerklicka på din iphone.
– överför inköpJo men då försvinner väll alla program och apps jag fått från Cydia? Och musikbiblioteket? Det är väll endast apps köpta i appstore som jag räddar om jag gör på det viset?
Finns det inget program i Cydia som kan fixa över hela telefoninnehållet till itunes?
-dina apps som du tagit från cydia kommer finnas kvar efter sync.
(itunes rör inte cydia apps)-alla apps köpta eller som är free från appstore som är installerade
på din iphone, förs över till itunes-musikbiblioteket brydde du dig inte om sa du i ditt första inlägg
((Vill alltså kunda synka telefonen så ja kan lägga in ny musik men vill ändå behålla alla mina appar))edit2: ponyboy löste musikproblemet, läs nedan
edit1: drar och sover nu, lycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.