Front page › Forums › iPhone i Sverige › Moderatorer › Användare › Förseelse av Iphoneupplåsning: Lockar genom piratiserat utbud.
-
AuthorPosts
-
Användare: Iphoneupplåsning
Förseelse: Lockar genom piratiserat utbud.
Straffpoäng: 1Administrativ notering:
Quote:§8Meddelande till användare:
Quote:§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder til varningar och i förlängningen avstängning!Ursprungligt inlägg:
Quote:Hejsan!Är du intresserad av att låsa upp din telefon men förstår inte riktigt vad tex “Jailbreak” betyder, och absolut inte vågar riskera att telefonen går sönder! Då vill jag påminna dig om att du nu kan låsa upp din Iphone (3g, 3gs, 4) hos mig för sjukt bra pris! Jag har hittills haft cirka 60 upplåsningar som har gått hur bra som helst, så varför skulle inte din?
Det kommer gå till så att vi ses inne i Stockholms Stad där jag kommer sitta o låsa upp din telefon, det tar inte längre än 15 minuter. Så ifall du är rädd att du ska göra sönder din telefon på grund av att du inte vet vad du gör, så tveka inte att kontakta mig.
Det jag erbjuder är då följande:
Att låsa upp telefonen – Så att du kan använda vilken operatör du vill!
Jailbreaka – Så att du kan bland annat appstore helt gratis! Programmen kommer inte kosta en krona!Det finns ingen risk att telefonen går sönder när jag låser upp telefonen, så länge du inte sitter och försöker själv.
Om du har några frågor eller vill att vi ska träffas för en snabb upplåsning så kontakta mig via mail.
Mail: iphoneupplasning@gmail.com
Har du någon kompis eller liknande som också vill låsa upp sin telefon, så ta med den också så får ni paketpris!
Mvh Johan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.