Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Första bilderna på uppackad iPhone 3G 8GB
-
AuthorPosts
-
En portugis har fått tag på en iPhone 3G och publicerat lite bilder, vad tycker ni?
Bild från en butik:
Läs mer på iPhone 3G breaks cover, shows up in Swiss store display – Engadget
Den högblanka baksidan ser lite flottig ut på grund av alla fingeravtryck. Stor nackdel med högblank/glossy-baksidan. Syns nog mer på svart färg än vit, men man får sätta på ett Invisible Shield-skydd.
Jag gillade skarpt det svarta bakhöljet, gav ett lite snyggare intryck fast inte lika stilrent som 1.0:an. Skulle inte förvåna om det kommer (kanske redan finns?) skal till iPhonen som får den att se ut som en 3G.
Ser ju kanon bra ut det där =)
väldigt snygg och “elegant” design.
Men det ser ut som den blir väldigt flottig… kanske skulle satsa på en vit iaf……..:confused:Hoppas inte jag är den enda som tycker att iPhone 1.0 var snyggare.
@snackhat 5706 wrote:
Hoppas inte jag är den enda som tycker att iPhone 1.0 var snyggare.
Håller med faktiskt! Här kommer fler bilder:
Fler bilder här: 3giphoneunbox
Iphone 1,0 var mycket snyggare… den här ser såå plastig ut. Sedan märker man att fingeravtryck fastnar lättare å den här då färgen och materialet verligen underlättar. Den vita är skulle inte heller vara bättre på något sätt.. istället för fingeravtryck lär den nog bli ganska skitig.
“GPS:en är inte lämplig för bilkörning” – vad ska man ha GPS:en till annars? Visst kan det vara kul.. i början att se var man är.. men utan någon konkret navigering är ju modulen helt värdelös. Å andra sidan har man hört rykten om att Tomtom redan har en färdig som kommer att släppas snart.
Batteri tiden är sämre.
Det enda positiva med den nya Iphone är att för er stor surfare som gillar att surfa på telefonen.. nu kan ni surfa på 400kb/s istället för 120kb/s.. ni laddar altså en sida lite snabbare. Grattis! 😛
Plötsligt känner man sig ganska glad att man fixat Iphone 1,0 – fick den billigare och nu finns det inte på markanden 😛 eller snart iaf.. vilket medför att jag kan fortfarande gå runt och känna mig lite överlägsen hahaha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.