Första repan

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Första repan

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Repfritt glas. Pyttsan.
    Såg idag min första repa på glaset, ca 5mm lång, visserligen bredvid navknappen, men ändå, repfritt.
    har legat i fickan hela dagen, visserligen kan det finnas smuts där, men ändå…
    såg genast hur stackars telefonen skulle du i min närvaro inom något halvår….
    15 dagar klarar sig alltås glaset innan första repan kommer… nu kommer det bara att gå utför. 😀

Pear
    Member
    Post count: 322

Haha jag har haft min snart ett år. Har klarat mig bra faktiskt 😀 Har dessutom testat att dra nycklar mot glaset.. inga repor! 😀

Robert Smith
    Member
    Post count: 115

@kurtson 40386 wrote:

Repfritt glas. Pyttsan.
    Såg idag min första repa på glaset, ca 5mm lång, visserligen bredvid navknappen, men ändå, repfritt.
    har legat i fickan hela dagen, visserligen kan det finnas smuts där, men ändå…
    såg genast hur stackars telefonen skulle du i min närvaro inom något halvår….
    15 dagar klarar sig alltås glaset innan första repan kommer… nu kommer det bara att gå utför. 😀

Zaggs invisibleSHIELD

Kurtson
    Member
    Post count: 569

har beställt bilhållare och skydd från mailshop.se idag

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@kurtson 40425 wrote:

har beställt bilhållare och skydd från mailshop.se idag

Om du köpt bilhållaren på Mailshop kan du inte använda IS på telefonen, jag gjorde denna tabben. Men om du bara ska ha ett tunt displayskydd på luren är det nog lugnt.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.