försvinner det från min iphone ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone försvinner det från min iphone ?

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 119

Hej ,jag undrar om jag tar bort en film från min dator och jag har den inne på min iphone , försvinner filerna från min iphone då ? för dom försvinner väll från itunes eller hur ?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Så fort du synkar iPhonen med datorn är dom borta från iPhonen 😉

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Deks
    Member

@mekke 22989 wrote:

ok fan :/ finns det inget sätt att göra så dom stannar ? =/ känns lite illa att filmerna måste ligga och ta plats på datorn =/

Deks
    Member

@mekke 22989 wrote:

ok fan :/ finns det inget sätt att göra så dom stannar ? =/ känns lite illa att filmerna måste ligga och ta plats på datorn =/

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Jag synkar filmer manuellt (drar in dem i itunes) och jag tar alltid bort filmerna från datorn och de stannar på iphonen .. Men det är väl för att jag kör det manuellt. 🙂

imported_Thian
    Member

Jag synkar filmer manuellt (drar in dem i itunes) och jag tar alltid bort filmerna från datorn och de stannar på iphonen .. Men det är väl för att jag kör det manuellt. 🙂

Deks
    Member

@thian 22992 wrote:

jo , men det gör jag med drar in filmen till itunes, sen så trycker jag på iphone och filmer och fixar dom därifrån ? finns det något annat sätt ? XD

Deks
    Member

@thian 22992 wrote:

jo , men det gör jag med drar in filmen till itunes, sen så trycker jag på iphone och filmer och fixar dom därifrån ? finns det något annat sätt ? XD

imported_Thian
    Member

Jag vet inte om jag fattar det här rätt .. Men jag drar dem rakt in iphonen och då kan man ta bort dem från datorn..

imported_Thian
    Member

Jag vet inte om jag fattar det här rätt .. Men jag drar dem rakt in iphonen och då kan man ta bort dem från datorn..

korlei
    Member
    Post count: 48

om du inte tar bort dem från itunes libraryt så kommer dem inte tas bort från iphonen. Då säger den istället till att den inte hittar filerna. Men den tar inte bort dem. 😉

korlei
    Member
    Post count: 48

om du inte tar bort dem från itunes libraryt så kommer dem inte tas bort från iphonen. Då säger den istället till att den inte hittar filerna. Men den tar inte bort dem. 😉

Deks
    Member

@korlei 23038 wrote:

tackar funkar utmärkt för mig =))

Deks
    Member

@korlei 23038 wrote:

tackar funkar utmärkt för mig =))

Toobo
    Member
    Post count: 27

men om du trycker på “iPhone” fliken till vänster i itunes och sen kryssar i att du ska hantera musik o filmer manuellt så kan du ta bort låtar o filmer både från datorn o inne i itunes utan att dom försvinner från iPhonen:D

Toobo
    Member
    Post count: 27

men om du trycker på “iPhone” fliken till vänster i itunes och sen kryssar i att du ska hantera musik o filmer manuellt så kan du ta bort låtar o filmer både från datorn o inne i itunes utan att dom försvinner från iPhonen:D

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.