Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Försvunna låtar
-
AuthorPosts
-
Jaha, då var det dags för mig att starta en tråd här på forumet.
Satt och laddade ner senaste uppdateringen till TapTap Revenge och då hände något, det tog skitlång tid för uppdateringen att installeras, så efter några minuter så dum som jag är så tryckte jag på programmet.
Självklart var jag tvungen att tvångsavsluta telefonen. Inget mer med det tänkte jag, men! När jag startade telefonen igen så är alla mina låtar jag köpt på iTunes helt borta…:confused:Det var inte jättemånga låtar men ska jag behöva betala för låtarna igen eller hur ska jag gå tillväga?
Auktorisera iTunes biblioteket. Du ska inte behöva betala två gånger för samma produkt. Gå in på iTunes store och kolla upp låtarna du köpt (om du kommer ihåg).
Det borde finnas en typ: köpta låtar, som du kan hitta där du borde se alla dina låtar och sen ladda ner dem igen.Auktorisera iTunes biblioteket. Du ska inte behöva betala två gånger för samma produkt. Gå in på iTunes store och kolla upp låtarna du köpt (om du kommer ihåg).
Det borde finnas en typ: köpta låtar, som du kan hitta där du borde se alla dina låtar och sen ladda ner dem igen.Auktorisera iTunes biblioteket. Du ska inte behöva betala två gånger för samma produkt. Gå in på iTunes store och kolla upp låtarna du köpt (om du kommer ihåg).
Det borde finnas en typ: köpta låtar, som du kan hitta där du borde se alla dina låtar och sen ladda ner dem igen.På datorn eller iPhonen? Både och kanske?:)
När jag går in på iTunes i iPhonen, väljer hämtningar och sen trycker på köpt längst upp till höger så skickas jag till olika spellistor bara.
På datorn eller iPhonen? Både och kanske?:)
När jag går in på iTunes i iPhonen, väljer hämtningar och sen trycker på köpt längst upp till höger så skickas jag till olika spellistor bara.
På datorn eller iPhonen? Både och kanske?:)
Jag har sagt det förr och säger det igen: Akta er för iTunes! Det vållar bara massa problem! Köp aldrig musik därifrån. Måste man nu ha musik i telefonen, jailbreaka och lägg in den via diskaid.
Jag har sagt det förr och säger det igen: Akta er för iTunes! Det vållar bara massa problem! Köp aldrig musik därifrån. Måste man nu ha musik i telefonen, jailbreaka och lägg in den via diskaid.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.