Forum-shop = stark ekonomi :)

Front page Forums iPhone i Sverige Moderatorer Förändring Nya iPhoneinfo Forum-shop = stark ekonomi :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1973

vad säger ni om att vi har en Forumshop som säljer ett fåtal mycket heta prylar som just nu funderar jag på att sätta upp gevay shop.
    Om den börjar dra in bra stålar kan jag lätta tänkte mig spendera stora delar av vinsten med er 🙂

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@iPhoneinfo.se 91512 wrote:

vad säger ni om att vi har en Forumshop som säljer ett fåtal mycket heta prylar som just nu funderar jag på att sätta upp gevay shop.
    Om den börjar dra in bra stålar kan jag lätta tänkte mig spendera stora delar av vinsten med er 🙂

Som alltid när det handlar om att förbättra iPhoneinfo så ställer jag mig positivt till det.
    Det kan nog vara ett smart drag att även berätta att pengarna inte går rakt ner i din ficka, utan att de faktist går till förbättringar av forumet+hemsidan.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Som iAsh säger, jag ställer mig också väldigt positivt till allt som har med förbättringar att göra.

I say, go for it!

iPhoneinfo.se
    Member

Kul att höra!
    En annan sak, nu är all reklam borttagen förutom toppbannern för inloggade medlemmar, är det mycket bättre tycker ni? Kommer missa en heldel av reklam intäkterna men så får det bli.
    Kommer lägga in ett rss-flöde på sidan istället.
    Vad säger ni om det?

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Jag bryr mig inte alls om reklamen. Fylla hela sidan, I dont care. 🙂

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Haha! Tänkte på det igår att en shop vore soft. Med typ stickers eller så?

iPhoneinfo.se
    Member

Ja lite piratebay inspirerad :)!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@iPhoneinfo.se 91590 wrote:

Ja lite piratebay inspirerad :)!

Precis!

Jag tycker det låter toppen. Vore kanske kul om vi hade stickers som passar baksidan på iPhone 4 där det står “iphoneinfo.se och användarens användarnamn”

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.