Front page › Forums › iPhone i Sverige › Moderatorer › Förändring Nya iPhoneinfo › Forum-shop = stark ekonomi :)
-
AuthorPosts
-
vad säger ni om att vi har en Forumshop som säljer ett fåtal mycket heta prylar som just nu funderar jag på att sätta upp gevay shop.
Om den börjar dra in bra stålar kan jag lätta tänkte mig spendera stora delar av vinsten med er 🙂@iPhoneinfo.se 91512 wrote:
vad säger ni om att vi har en Forumshop som säljer ett fåtal mycket heta prylar som just nu funderar jag på att sätta upp gevay shop.
Om den börjar dra in bra stålar kan jag lätta tänkte mig spendera stora delar av vinsten med er 🙂Som alltid när det handlar om att förbättra iPhoneinfo så ställer jag mig positivt till det.
Det kan nog vara ett smart drag att även berätta att pengarna inte går rakt ner i din ficka, utan att de faktist går till förbättringar av forumet+hemsidan.Som iAsh säger, jag ställer mig också väldigt positivt till allt som har med förbättringar att göra.
I say, go for it!
Kul att höra!
En annan sak, nu är all reklam borttagen förutom toppbannern för inloggade medlemmar, är det mycket bättre tycker ni? Kommer missa en heldel av reklam intäkterna men så får det bli.
Kommer lägga in ett rss-flöde på sidan istället.
Vad säger ni om det?Jag bryr mig inte alls om reklamen. Fylla hela sidan, I dont care. 🙂
Haha! Tänkte på det igår att en shop vore soft. Med typ stickers eller så?
Ja lite piratebay inspirerad :)!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.