Fotboll i mobilen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fotboll i mobilen

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 34

Hej
    Har skaffat en iPhone 3GS med telia abonnemang, och som jag förstod det
    skulle det gå att titta på allsvenska matcher gratis, men nu när jag skulle testa
    står det att man inte kan titta på livestreamningar med iphonen.:mad:

Så det jag undrar är om någon har fått det att funka ändå, med något cydia program eller något?
    Och om någon vet om det kommer funka innom en snar framtid?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Vilken ström försöker du öppna, adress?

and3n
    Member

@freebo 59736 wrote:

Vilken ström försöker du öppna, adress?

Det funkar såhär:
    Man väljer ett lag som man följer. Sedan får man ett sms runt matchstart med länk till att följa matchen. Klickar man till den kommer man till en sida där man kan se startelvor, highlights och sådant. Där ska också finnas en länk till livestreamen. MEN, istället för den länken står det något i stil med “du kan inte se på livestreamningar på iPhonen, men video highlights fungerar”

Jag kan försöka leta reda på en länk till själva streamen, men då måste jag vänta tills nästa match. Kanske återkommer med en länk imorgon.

medzz
    Member
    Post count: 259

Coolt om man kunde följa sitt favorit lag gratis 😉
    skriva gärna en update på hur det går , eller om du kör på hur man gör kan du gärna skriva hur man ska göra ? Thanks 😉

and3n
    Member

Nu har jag fått reda på att det streamas i formatet 3GP. Finns det möjlighet att få det att funka på iPhone?

and3n
    Member

rtsp://premob.streaming.telia.com/live/mob/a2007/a2007/47282.sdp?id=46706848388&sgsn=unknown

Sådär ser länken ut.
    Någon som vet något sätt att kolla på rtsp:// – streams på iphone?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Hmm, jag läste att Apple inte tillåtet RTSP över 3G – har du testat över wifi oxo?
    Will iphone support RTSP video streaming ?? – iPhone Dev SDK Forum

Din länk ger mig ett felmeddelande som säger mig att det inte kommer att funka på wifi heller…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.